Zo, hè hè, eindelijk kan ik reageren; we waren de hele morgen verstoken van internet. Ik zat om half 8 al achter m'n laptop maar geen internet. Pas zonet om half 4 weer hersteld.
Ik geniet echt iedere dag van al die heerlijke gele haarballen. Over het algemeen is er weinig actie maar nu met die sneeuw is Fendora helemaal gek. Ze zou eigenlijk vanochtend even mee naar de hoefsmid met Meline om dat ook eens mee te maken maar maar niet gedaan. Ze springt en hupst de hele tijd en de beentjes zitten behoorlijk los. Jeroen heeft er zonet even een filmpje van gemaakt. Zal kijken of ik hem kan uploaden, hij is nogal lang geworden.
kristelhans schreef:Was het niet glibberig met je scootmobiel? Snap dat lopen helemaal eng is bij jullie achter maar die wieltjes lijken me ook niet echt voorzien van een dik profiel..
Dat viel wel mee hoor, ik rijd nu dan ook niet zo hard als dat ik er normaal mee doe. Normaal gesproken gaat hij mij ook te langzaam maar nu maar even rustig aan.
Lindy schreef:Super leuke foto's!! Vonden ze het niet raar zo'n wit wereldje?
De jongens vinden het geloof ik de normaalste zaak van de wereld. Blijven net zo rustig als altijd. Fendora is wel helemaal gek, die vindt het prachtig. Die racet wat af.
Lovemischa schreef:je hebt de ruinen, Fendora en Meline nu bij elkaar in 1 stuk lopen?
Ja, klopt. We hebben nu 2 groepen van 4 lopen. Celony heeft even bij de kleintjes gelopen maar die was daar doodongelukkig. Stond alleen maar te staren naar Meline, Djambon en Fendora.
Ilona schreef:Meline is ook een lekker dier he. Geen eten = niet komen. Neem vooral de moeite niet

Ja, dat is echt Meline. Alleen voor beschuit kom ik er uit, hahahaha.
Ilona schreef:Dat veulen grut doet het ook goed bij jou. Krijgen ze nu eigenlijk nog iets anders dan hooi? (vraag ik ook met het idee of ik Falco nou brokken bij moet voeren).
Ja, ze krijgen iedere dag een mengseltje van paardenbiks en grasbrok. Nu zelfs 2x per dag want we vonden ze wat schraal worden.
Ilona schreef:Heb je sneeuwkettingen om je scootmobielbandjes??

Haha, nee, dat heb ik niet. Gewoon rustig aan doen, dan kom ik er vanzelf.
Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties.