Nadat ik het overlijden van Iwan een beetje een plekje had gegeven, ben ik opzoek gegaan naar een nieuw paard. Ik dacht dat ik niet veel eisen had, maar de zoektocht was niet makkelijk. 26 paarden, vele kilometers en 3 klinische keuringen verder kwam Gadget op mijn pad.
Gadget is een 3.5 jarige Uphill merrie, was zadelmak en voornamelijk heel braaf. Zo jong hoefde van mij ook niet, maar goed, de klik was er. Nog een keer gaan kijken en het gevoel was nog goed. Op 18 maart heb ik haar laten keuren en ze was goed!! Ik had weer een eigen paard!

En ooww wat ben ik blij met haar, haar maak je de pis niet lauw! Het bos in alleen, geen probleem, vind ze leuk, naar les in een andere omgeving, geen probleem, vind ze leuk, langs de weg, geen probleem vind ze leuk. Eigenlijk vind ze alles leuk en goed, wat een fijn paard!!

Ze vind alleen kippen, koeien en schapen eng

Natuurlijk hebben we Raya-tje ook nog, die heeft het overlijden van Iwan ook echt wel moeten verwerken. Raya is ook nog steeds onze schat!

Uiteraard mis ik Iwan nog steeds, maar ik kan met heel veel plezier aan hem terug denken en we maken weer een nieuwe start met Gadget!
Tot zo ver onze update