Na 25 jaar gaan we ons plekje verlaten.
Na 25 jaar gaan we ons plekje verlaten.
We staan nu op een plekje wat ik altijd "mijn paradijsje"noemde,Alle vrijheid,goed koop en alles wat een pony zich wensen kan.
Nooit gedacht dat ik hier ooit weg zou gaan.
Maar helaas, tijden veranderen,door mijn gezondheid kon ik het rijden niet meer aan.
Dat was de rede voor de verkoop ven Che.
Ik zou verder gaan met de mini's,maar ook dat wilde niet lukken.
Doordat ik al 3 jaar vecht tegen een depressie en het met de mini's ook niet wilde lukken,werd mijn hobby voor mij een last.
Dus besloten we om Lotte en Freda te verkopen en Aron en Apollo te houden voor Danielle.
Maar je moet daar alles zelf doen en dat is voor danielle ook niet te doen.
Ze is zo druk met alles er om heen dat ze geen tijd heeft voor Apollo.
Weer samen gepraat en besloten om Aron ook te verkopen en Apollo naar een pension stal hier in de buurt te doen(waar Yaniekiej) ook staat.
We weten nog niet precies wanneer,Apollo staat op de wachtlijst.
We hebben de boer al wel op de hoogte gesteld,wat best een emotioneel gebeuren was.
Ik heb er nu vrede mee en hoop dat het snel gebeurd zodat ik dit achter me kan laten en rust krijg.
Nooit gedacht dat ik hier ooit weg zou gaan.
Maar helaas, tijden veranderen,door mijn gezondheid kon ik het rijden niet meer aan.
Dat was de rede voor de verkoop ven Che.
Ik zou verder gaan met de mini's,maar ook dat wilde niet lukken.
Doordat ik al 3 jaar vecht tegen een depressie en het met de mini's ook niet wilde lukken,werd mijn hobby voor mij een last.
Dus besloten we om Lotte en Freda te verkopen en Aron en Apollo te houden voor Danielle.
Maar je moet daar alles zelf doen en dat is voor danielle ook niet te doen.
Ze is zo druk met alles er om heen dat ze geen tijd heeft voor Apollo.
Weer samen gepraat en besloten om Aron ook te verkopen en Apollo naar een pension stal hier in de buurt te doen(waar Yaniekiej) ook staat.
We weten nog niet precies wanneer,Apollo staat op de wachtlijst.
We hebben de boer al wel op de hoogte gesteld,wat best een emotioneel gebeuren was.
Ik heb er nu vrede mee en hoop dat het snel gebeurd zodat ik dit achter me kan laten en rust krijg.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Re: Na 25 jaar gaan we ons plekje verlaten.
Sterkte meid, dit zal in ieder geval wat rust geven...
Wat een beslissing Annette, na zo'n lange tijd. Maar je moet op een gegeven moment voor jezelf kiezen, en voor je dochter. Sterkte met alles
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Het is wel even echt het roer om, maar hoe ik het verhaal nu zo lees is dit gewoon het beste. Jij minder last en danielle kan gewoon heerlijk genieten van Apollo.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Klinkt als voor jou een goede beslissing. Veel sterkte, hopelijk gaat het langzaam aan beter met je 

sterkte en zo te lezen heb je wel een goeie beslissing gemaakt en hoop dat je langzaam beter wordt!
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal
hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever

Inderdaad een flinke stap!
De druk valt straks als het goed is weg en je (je dochter) hoeft alleen nog maar de leuke dingen te gaan doen met Ap.
Misschien komt het grote genieten van een paard zo weer volledig terug bij jullie.
De druk valt straks als het goed is weg en je (je dochter) hoeft alleen nog maar de leuke dingen te gaan doen met Ap.
Misschien komt het grote genieten van een paard zo weer volledig terug bij jullie.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Da's een hele stap Annette, maar wel een goeie denk ik.
Voor jou meer rust en Danielle kan zo al haar aandacht aan Apollo geven.
Sterkte.
Voor jou meer rust en Danielle kan zo al haar aandacht aan Apollo geven.
Sterkte.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Hele omschakeling, maar hopelijk geeft het jullie de rust waar jullie zo aan toe zijn..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dat is niet niks, na 25 jaar zo'n switch. Maar als het plezier er zo af is, lijkt he me de beste oplossing! Alleen maar leuke dingen doen met je paard zonder al het werk er rond is ook niet mis 
Veel plezier op de nieuwe stal!

Veel plezier op de nieuwe stal!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- nancy imka
Moeilijk he... Ik verlang er ook wel weer naar hoor om gewoon naar stal te gaan en mn paardje te kunnen doen ipv alles erom heen en geen zin meer in mn paarden te hebben...Heel veel plezier!
Groot gelijk, als ik er maar 1 had gehad stond die ook op volpension hier in de buurt.
Ik hoop dat het dan ook met jou beter gaat als alles achter de rug is qua verhuizing!
Ik hoop dat het dan ook met jou beter gaat als alles achter de rug is qua verhuizing!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Snap het helemaal. Nancy en ik hebben nu hetzelfde probleem op ons"eigen" stukje waar we nu 6 jaar staan. De voordelen van een eigen stukje wegen soms niet op tegen de nadelen.. Er komt veel bij kijken soms te veel..!
Is vast een hele moeilijke keuze geweest maar het gaat vast helemaal goed komen zo!
Is vast een hele moeilijke keuze geweest maar het gaat vast helemaal goed komen zo!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Een moeilijke keuze maar het is wel prettig als er straks een last van je af valt.
Ik heb mijn eigen stukje dat ik huurde ook verruild met de weide ernaast welke ik nu met 2, en misschien straks 3 andere deel. Ik vind het wel prettig want ik hoef nu niet alles meer alleen te doen en hou zo meer tijd over voor Geke.
Ik heb mijn eigen stukje dat ik huurde ook verruild met de weide ernaast welke ik nu met 2, en misschien straks 3 andere deel. Ik vind het wel prettig want ik hoef nu niet alles meer alleen te doen en hou zo meer tijd over voor Geke.
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ik las het laatst al op Facebook, dappere beslissing. Zeker na zo'n lange tijd en het zijn natuurlijk ook gewoon hele fijne mensen waar je al die tijd gestaan hebt.
Ik hoop dat Danielle het heel erg naar haar zin gaat krijgen op de nieuwe stal als het moment eenmaal daar is.
Sterkte ermee want het zal niet meevallen het allemaal los te laten. Voor Danielle ook gek want die komt daar natuurlijk ook haar hele leven al bij de paarden en de andere dieren.
Ik hoop dat Danielle het heel erg naar haar zin gaat krijgen op de nieuwe stal als het moment eenmaal daar is.
Sterkte ermee want het zal niet meevallen het allemaal los te laten. Voor Danielle ook gek want die komt daar natuurlijk ook haar hele leven al bij de paarden en de andere dieren.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
zeker een dappere beslissing en soms zijn dat soort veranderingen alleen maar goed.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Keuzes maken kan heel moeilijk zijn. Ik denk dat je voor jezelf wel de beste keuze hebt gemaakt. Op naar een mooie toekomst met rust 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift