Zanouk is verhuisd

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Mieke

Re: Zanouk is verhuisd

Bericht door Mieke » do 08 aug 2013, 10:30

Ik vind een entreactie niet het probleem van een dierenarts. Coulant dat ze wat met de rekening gedaan hebben maar in principe kan de dierenarts er ook niks aan doen dat dat paard een entreactie krijgt.
Ctje :)
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » do 08 aug 2013, 11:44

dat ben ik ook met je eens hoor.... anders kan ik ook nog wat rekeningen ter discussie stellen ;) Nan heeft dat meerdere keren gehad
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 08 aug 2013, 14:16

Volgens mij maakt het niet uit of jullie het er mee eens zijn het ging mij er om dat het nut kan hebben te bellen over de rekening. En om aan te tonen waarom ik de ambulante kliniek prettig in de omgang vind.

Heb je al gebeld Nienke?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Lies

Bericht door Lies » za 10 aug 2013, 10:12

Nee nog steeds niet.. ik ben een uitsteller geloof ik. En een chaoot. Die moeten eigenlijk nooit verhuizen :+ Wilde ik bellen, rekening nergens te vinden.
Maandag ga ik ze bellen.
Inmiddels heeft er wel een (ex)da van stal naar gekeken, samen verband verwisseld, krammen zitten volgens haar wel goed, omdat ze verder nergens hadden gekund, de overige wond is een schaafwond, de onderhuid is daar niet beschadigd.
De rekening vond zij ook huizenhoog.
This is my story you swallowed it whole
about us feeling the need to be in control

Milow; Born in the eigthies
Plaats reactie