Eindelijk een stort "bui" onder het zadel.

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Zolmar
Contacteer:

Eindelijk een stort "bui" onder het zadel.

Bericht door Zolmar » vr 21 jun 2013, 21:35

Niet alleen een stortbui van boven, maar ook eindelijk van onderen. Na Zolmar meer dan drie jaar te hebben heeft hij vandaag voor het eerst een plas gedaan terwijl ik er op zat. We zijn hier al heel vaak tegen aan gelopen, maar hij vertikte het om te plassen ook tijdens lange ritten van meer dan 4 uur. Hij moest dan wel en ging ook moeilijk lopen, maar plassen, ho maar. Na veel fluit oefeningen (hier gelezen op FW) lukte het vandaag. Ik hoop niet dat het een toevalstreffer is, trouwens, mesten tijdens het rijden heeft hij ook maar 1 of 2 keer gedaan tijdens het rijden. Hij bewaart het liever voor thuis.
truus1970
Contacteer:

Re: Eindelijk een stort "bui" onder het zadel.

Bericht door truus1970 » za 22 jun 2013, 07:17

laat hem eens met bink praten. Voor bink is elke rit 1 grote sanitaire bezigheid.

Maar wel fijn dat hij het nu doet tijdens de rit. IS toch een stuk fijner, je merkt toch wanneer hij moet, maar niet gaat
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Sjolvir

Re: Eindelijk een stort "bui" onder het zadel.

Bericht door Sjolvir » za 22 jun 2013, 14:51

Al het goede komt van boven en valt er ook wel eens iets van onderen des te fijner.
(behalve bij Sjol, die prompt altijd (oke 85% van de keren) op de trailer plast. (grrrr)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Plaats reactie