Hier even een verlagje van HET fjovrili weekend, het was echt super!!! En we hebben ook heeeeel veel geluk gehad met het weer!!!
Op zaterdag vertrokken, we gingen in 3 groepjes, menners, groep met galop en groep zonder galop, na een beetje aandringen ben ik in het groepje met gegaan (in vind de galop een beetje spannend). Maar ondanks dat ik veel gepiept heb ging het super.
Na de pauze plaats gingen alle ruiters samen, lekker rustig verder...... helaas ging er iets mis met de "oriëntatie club"....... in plaats van nog "even" duurde alles een beeetje langer...... ik geloof dat we zeker 5.5 uur op het paard hebben gezeten..... daar krijg je heel veel spierpijn van......geloof me....
in de avond gezellige karaoke gehad.
De dag erna een puzzel rit, lekker rustig in kleine groepjes, in je eigen tempo, en super lekker weertje, helaas had Fury veel dribbel zin en hadden Wies haar enkels daar geen zin meer in.
Daarna zijn we creatief bezig geweest en mooie schilderijen gemaakt, erg leuk, normaal schilder ik echt niets.....
In de avond de feestavond, wat ook heeeeeeeeeeel gezellig was
De laatste dag helaas met een goede kennis al om 7.30 naar het ziekenhuis, had een aanval van niersteen...... maar goed na een injectie knapte hij helemaal goed op, maar het was dus een korte nacht.
Daarna hebben Wies en ik niet meer meegereden, de enkels van Wies waren een beetje op, tja, en Fury dribbelt erg graag.......En ook ik heb spieren gevoeld die ik niet wist dat ik ze had...
Ik ben nog een stukje mee geweest op een koets maar kreeg een platte band.... net na de middag was iedereen weer terug bij het begin stuk.
Alles opgeruimd, en lekker naar huis.
Het weekend was super: gezellig, mooi, leuk, georganiseerd, en een SUPER fjovrili gevoel.
Ook een super mooie omgeving!!!
En ik heb alles met mijn eigen paardje mee kunnen doen, wat het voor mij nog specialer maakte!!!