Ik had toen iets gevonden waar ik op het laatste moment toch niet heen wilde aangezien daar in de zomer alle paarden in dezelfde wei werden gedonderd.
Andere plek gevonden, 24/7 buiten en tegen de Ginklese Hei aan, wauw! Dacht ik....
Helaas, in de eerste maand had ie al in 3 groepjes gestaan. Daarna kwam hij in een 'vast' groepje van 3 paarden. Daar stonden er dan ook ineens weer één of twee bij en dan weer niet en dan weer anderen, maar het ging wel goed.
Een maandje terug gingen zijn 'vaste' weidegenootjes op stal. Hij kwam dus in een wei met 4 nieuwe paarden die erg omnaardig tegen hem zijn. Ook is het een enorm blubbel-weiland zonder schuilstal.
Ik had/heb echt medelijden met hem

Dus weer aan het zoeken. We hebben ongeveer elke bak in de weide omtrek gevonden en aangebeld bij het dichtstbijzijnde huis

Maar nu heb ik iets gevonden!
Er staan 12 paarden, ze gaan zo veel mogelijk naar buiten, in wei of paddock. In de winter 's nachts op stal (vind ik toch wel fijn, even lekker droog en 'warm'), er is een bak, zadelkamer, kantinetje, afspuitplaatsje. Alles wordt gedaan en het bos is aan de overkant van de weg. Op 2/2,5 km. zit je ook op de Ginkelse Hei.
Ik kan niet wachten om mijn paardje te brengen, over 2,5 week gaan we!
En ja, de kosten zijn wel een aardig stukje hoger, maar dat is het me wel waard!