Zaterdag is Tootje weer naar huis gekomen ! Hij is 2 april gecastreerd, 'thuis' op de pensionstal. Dat was gewoon makkelijker, ook met schoonhouden en buiten staan.

Het was bij ons nog 1 grote natte bende en de weides nog te nat. Je merkt al verschil in gedrag bij Toot

.
Zaterdag hebben ze thuis een nacht op stal gestaan, Toot in de middelste box. Zo kon hij snuffelen en ruiken met Gio en Fjordy. Fjordy moest werkelijkwaar niks hebben van Toot.. Hij durfde niet eens langs Toot zijn box te lopen, bang dat hij door het tralies kwam denk ik.

Nu leek Toot ook wel meer op een boze T-Rex dan op een paard haha. Gio ging er zowat bij liggen en bleef kauwen. Gelukkig was het weer rustig na 10minuten

.
Gisteren mochten ze alle 3 de wei op. Toot links en die andere 2 rechts. Ik heb nog nooit zo'n vrolijk paard gezien! Hele land naar de knoppen...

! Maar goed, voor goede doel haha. S'avonds moesten ze de paddock op. Toot staat dan links en Fjordy en Gio rechts. Ze kunnen wel met elkaar ruiken, maar staat genoeg stroom op om verdere praktijken te voorkomen.
Potver, wat kan Toot dan lopen he

. Gio mag niet in de buurt van Toot komen, want dan krijgt hij op zijn donder van Fjordy.

Als er wortels liggen, kunnen ze ineens wel allemaal naast elkaar staan.

Toot gedraagt zich nu prima ! Af en toe wat gesnuif, geklauw, maar verder trekt hij zich nergens wat van aan.
Alleen nu zijn de rollen omgedraaid...

Fjordy 'valt' Toot aan. Fjordy doet dan zijn hoofd naar beneden, oren in de nek en op Toot af rennen. Helaas voor Fjordy, reageert Toot alleen niet.
Tootje !
Zolang er wortels liggen, gaat het prima !
S’middags... zo zwaaaaaaar
Hopelijk kunnen ze snel overweg met elkaar en mag Gio gewoon weer 'leven' haha !
Edit: Vergeet ik gewoon te vertellen hoe het met Toot zijn zaakje is

. Dat gaat de goede kant op, het is nog niet helemaal dicht. Toot had namelijk zijn ballen lekker op getrokken, waardoor de DA iets verder dan normaal moest snijden. Hij is dus halfgesloten gehecht. Hij krijgt afgelopen week ook opeens 2 giga bulten op zijn borst en Koorts. De bulten zijn nu gelukkig weg en de koorts sinds gisteren !