Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
TREC workshop in Kallenkote 
Auteur Bericht

Bericht TREC workshop in Kallenkote
Ook wij hebben meegedaan aan de TREC workshop gister.
Het was een hele (leuke) ervaring!
Mieke tipte me dat de workshop zou plaats vinden dus heb me gelijk maar opgegeven. Wat ik me er precies bij moest voorstellen wist ik niet.

Het plan was om via het oefenterrein naar Kallenkote te rijden en daar de workshop te paard mee te doen.
Dus had ik donderdag de route vast een stukje gereden en dat ging goed :)

Zaterdagmiddag mn spullen bijmekaar gepakt en Do uit het land gehaald.
Vriendlief vond het niet zo een strak plan dat ik te paard zou gaan dus heeft hij de veewagen achter de trekker gehangen.
Het is een hele ruime veewagen en Do liep erop alsof het een trailer was, ideaal!
In het begin was ze wat onrustig maar toen ze haar evenwicht had gevonden stond ze rustig.
We kwamen Lisa en Britt nog tegen, die waren op de terugweg, en kwamen daarna vrij snel aan bij de binnenbak.

Do vond het allemaal prachtig, liep heel parmantig en luid snuivend het terrein op richting de bak.
Omdat er in de trekker amper plek was voor mij was er al helemaal geen ruimte voor mijn zadel dus had ik mn bpp en touwhalster snel in de veewagen gegooid.
Snel mn bpp opgedaan en de bak in. Do keek haar ogen uit!
De eerste hindernis (aan de hand); het doolhof. De aandacht was door alle geks in de bak nog ver te zoeken dus alle balkjes die konden vallen.. Vielen :+
Achja, de tweede keer ging het al beter.
Ook de andere hindernissen (tussen twee balkjes achterwaarts, slalom, laaghakkende ''takken'', en zelf een sprongetje) gingen super aan de hand :D
Toen er op gestapt voor de oefening met het hek. Ik moet zeggen, bitloos rijden ging nog niet zoals het hoort :+
Do was zo onder de indruk dat het hek een ombegonnen poging was, maar heb toch gelachen!
Als laatste het plateau, die vond Do niet zo denderend. Ze snapte maar niet dat haar voetjes op het plateau moesten zodat ze er overheen kon stappen. Ze vond het knuffelen met de instructrice veeeeel leuker :=

Daarna ook de andere oefeningen, behalve het sprongetje, onder het ''zadel'' gedaan.

Al met al was het een geslaagde middag :D
Jammer dat ik Britt en Celinde niet in real life aan het werk heb gezien, misschien een volgende keer!

Foto's zal ik zo ook plaatsen :)

zo 08 apr 2012, 10:00
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]