Cas begon vrij relaxed en Aran als bommetje

Tijdens het stappen waren ze weer heel braaf en daarna lekker nog een stuk over het fietspad gedraafd waarbij ze allebei erg goed de pas erin hadden en we allebij het gevoel hadden een 500kg in ons handen te hebben maar ze waren wel braaf.
Laatste stuk weer lekker over het fietspad uitgestapt. We hebben namelijk niet echt veel echt ruiterpad in het bos, het meeste is uitgereden stukken over het gras en die zijn nu hardstikke modderig en glibberig.
Zijn we bijna terug op stal rijdt ineens meneer van het staatsbosbeheer achter ons reet en ja hoor wij worden weer aangehouden.
Geijkte verhaal: jullie mogen niet op het fietspas rijden bla bla bla......En niet eens een keer een waarschuwing, NEE gelijk een proces verbaal, hadden uiteraard ons ID/paspoort niet bij ons (wie wel...:-P). Wij uitgelegd dat we op het fietspaden lopen omdat de rest glibberig is. Meneertje vertelde ons dat aan weerszijde van het fietspad 'ruiterpaden' liggen (de glibberpaden dus). Vindt knap dat ze dat ruiterpaden durven te noemen.....En meneer was van mening dat fjorden daar wel tegen kunnen (het struikelen en glijen),maar natuurlijk meneer fjorden hebben hele andere soort benen dan 'andere' paarden. Toen wij deze reactie gaven kregen we te horen dat we dan niet zo aan onze teugels moesten trekken....

Ik nog gezegd dat ik dan anders ook een proces verbaal mag geven voor die loslopende ijlanders van hun vorige week in het bos waardoor Cas aan de haal ging, mijn longeerlijn kapot ging Cas en los en als een gek over de besneeuwde fietspaden door het bos rende en achterna gezeten werd door de kudde ijslanders....Ga ze denk ik als ik de prent binnen heb maar eens een hele mooie brief schrijven en ze eens haarfijn uitleggen wat ik hiervan vindt. Zal ik gelijk ook een officiele klacht indienen van die ijslanders. Ze moeten blij zijn dat het allemaal zonder VA kosten af is gelopen anders had ik ze die mooi ff opgestuurd en ik er gelukkig ook niet op zat anders had ik een flinke doodsmak gemaakt

Hun kinderachtig doen.....dan kan ik dat ook heel goed

Maar verder was het weer heel gezellig hoor om samen te rijden