Vanmorgen belde Lisa mij met afschuwelijk nieuws. Ze vertelde helemaal in tranen dat Alinde dood was. Ze is vannacht getroffen door de bliksem. Dan staat je hart even helemaal stil van de schok. Wat een afschuwelijk nieuws! Niet Alinde, niet het paardje van Lisa die er zo onwijs blij mee is en er alles voor over heeft om haar paardje te kunnen houden. Niet die twee-eenheid uit elkaar die elkaar zo goed aanvoelen en zo gek met elkaar zijn. Maar helaas is het wel zo en is Lisa haar liefste bezit verloren vannacht.
De kleine Hjala en Celinde waren gelukkig wel okay en Celinde ontfermde zich heel goed over Hjala.
Nu Alinde er niet meer is zal Hjala bij Lisa blijven. Zij is nu van onschatbare waarde voor Lisa en ik hoop zo dat Hjala Lisa door dit hele grote verdriet heen kan helpen. Ze zijn vanaf het allereerste moment samen geweest want Lisa was bij de geboorte aanwezig.
Lieve Lisa, ik wil je heel veel sterkte wensen met dit voor jou zo verschrikkelijk grote verlies. Jeroen en ik zijn in gedachten bij je en als er iets is dat we voor jou kunnen doen, schroom dan niet en vraag het. En uiteraard mag Hjala, zoals je vroeg, de winter hier bij ons doorbrengen.
Op Lisa haar Hyves en in diverse topics hier op FW heb ik een aantal mooie foto's van Alinde uitgezocht en hier geplaatst.
Alinde met Hjala en Lisa, de 3-eenheid die nu zo wreed uit elkaar gerukt is

Alinde met Hjala, 1 dag oud

Twee lieve hoofdjes samen

Fotoshoot door Corina Plat in januari 2010

Mooie Alinde

De eerste kennismaking tussen moeder Alinde en dochter Hjala

Alinde met Hjala

Alinde hoogdrachtig van Finn

Alinde met de kleine Finn

Rust zacht lieve Alinde, je was nog veel te jong om al te gaan.