het is alweer 2 weken gelden maar toch zit het me niet lekker,
ik liep met nikita's hoog zwangere shetlander buiten en zei zat op haar verzorg fries. ik zou die andere fries eigenlijk meenemen maar anke was kreupel.
naja onderweg terug liep thymen op de stoep en ik liep ernaast, aan de buitenkant. er zat een hond achter dat hek stom van ons om op de stoep te gaan echt

die hond een klein jackrusseltje greep thymen in zn achterbeen waardoor hij natuurlijk zowat een hartverzakking kreeg, en schopte uit zelfverdedeging en toen begon het drama, hij trapte vol met zn 900 kilo gewicht in samantha's zwanger 9 maanden buikje. samantha die amper 250 kilo woog,

thymen gleed met zn voorhoeven nog met ijzers ook van de stoel en lande languit op de weg op zijn ruiter nikita dus.
toen stond hij op en rende weeg knalde toen we dachten dat alles over was nog vol op een auto die de hoek omkwam

thymen had gelukkig niks stond op en rende naar stal. nikita was in die auto gesprongen en ik bracht snel samantha naar huis en ging toen op weg naar nikita, gelukkig ware ndie stallen niet zo ver van elkaar samantha waren we bijna nog 200 meter ofzo, en thymen zijn stal is 3 minute verderop.

nikita had alleen wat geplette ribbetjes voor de rest niks aan de hand van samantha is het maar afwachten of het een heel veulentje uitkomt,