We begonnen de dag met het onderdeel behendigheid. Dat onderdeel was voor Dani en mij. Dani was superbraaf en deed alles heel erg netjes. Uiteindelijk zijn we op dat onderdeel 2e geworden.
Daarna mochten Yara en Fieke de aankleedrace doen. Zo snel mogelijk een bodywarmer, tas, hoed en washandje verzamelen en dan met een spurt naar de finish! Op dat onderdeel werden we 3e.
Met maar liefst 208 punten reden Fieke en Yara een hele goede dressuurproef. Welke plaats dat in het klassement had, weet ik niet precies (Fiek, weet jij dat?).
Als laatste deden Dani en ik mee aan de 'stoelendans'. Er lagen balken in het midden van de bak en als de muziek stopte moest je met de voorbenen over de balk gaan staan. Daarmee behaalden we de 4e plaats! Mijn jonkie was zo braaf, maar helemaal kapot op het einde.
Tot zover hadden we dus een zeer geslaagde teamdag gehad. Als laatste volgde de prijsuitreiking en de overall score van team roze was de beste, dus we gingen met de eerste prijs naar huis!!! Een mega (wissel)beker, waarop onze namen komen te staan en allebei een dekje!
Team roze!

Met topper Dani!

Met topper Yara!