Gister dus met de Diesje naar Dort geweest. Andy moet zo'n beetje alle keuringsdagen werken dus ik moest in mn uppie dus wilde niet te ver gaan.
Gelukkig gingen Janien en Kristel ook mee en dat was wel nodig hihihi.
Vrijdagavond gewassen as usual, meneer was lekker relaxed dus na het wassen even laten rollen en rennen, toen even in zn box om wat te eten en toen begon het geëtter. Had besloten hem toch maar op het land te zetten en meneer denderde zn box zowat uit. Nou dat heefttie echt zolang we hem hebben nog nooit gedaan. Vervolgens richting het land echt van alles en nogwat schrikken en dikke paniek. Hmmmmmmmmm strange....
Maarja dat was gisterochtend dus nog niet over en was met uit het land halen heel druk en kijkerig. Maarja we moesten toch op pad dus hup de trailer op en dat ging als de gesmeerde bliksem.
Ff over 9enen kwamen we aan op Dort waar meneer toennie uit de trailer kwam echt een compleet toneelstuk opvoerde. Gut wist niet dat ik zó sterk kon zijn. Hij hoorde van alles aan de ander kant van het bosje dus maar snel die kant op gewandeld zodattie kon zien hoe of wat.
En daar was meneertje de rust zelve

Naja best, poetsspul naar het terrein gehaald en daar gepoetst en gedaan.
Keuing uiteindelijk toch maar alleen gelopen zonder aanjaagJanien want hij was op dat moment goed te handelen en lekker voorwaarts.
Voorbrengen ging echt super, hij gedroeg zich keurig! Dus de plaatsing maakte me niet meer uit, was al supertrots op mn ventje.
Daarna op plaatsingsvolgorde lopen en halverwege mochten we nog een plekje naar voren opschuiven

Tweeds dus bij de voorlopig modelruinen

Na de uitslagen aan een jurylid wezen vragen of we nog verbeterpunten hadden om hem (alssie een ABOP haalt) ster te krijgen. Nou hij had weinig commetaar, moest nog wat meer opwaarts gaan lopen met meer afdruk van achter,

Daarna nog geprobeerd om hem te laten drinken bij de trailer maar elke keer als hij daar kwam was het dikke paniek.... nou dan niet eigen schuld.
Na de demo kwam ineens iedereen de ring weer in (waar we lekker aan het grazen waren) en vroeg aan Claudia wat er nu was.... ja bestgetoileteerd.... oh

En toen nog even wachten op bestgaand..
Uiteindelijk rond 4 uur geloof ik huiswaarts gegaan. Al had mijnheer bedacht dattie ineens de trailer niet meer in wilde

Dus hup rijden met die hap.
Onderweg ook niet gegeten (ook al raar voor hem) en thuis moesttie even zn box in zodat we de trailer weg konden brengen.
Nou toen werd het me duidelijk dat daar dus iets gebeurd moest zijn de avond ervoor want hij wilde zn box niet eens in ???????
Na het trailer wegzetten wassie richting de wei ook nog steeds erg druk. Dus ik weet niet wat er is maar hij is helemaal zichzelf niet nu.
's avonds laat ook nog even getsjekt in de wei omdattie de hele dag zo weinig had gedronken en zoveel gras had gegeten en hij was nog steeds erg onrustig.
Ben benieuwd hoe hij er vandaag bij staat.
Nien en Kris, bedankt voor het af en toe even overnemen van de kleuter en de support

en kris, nogmaals gefeliciteerd

En nu vandaag even lekker helemaal niksssssssssssssssssssssssssssss