Bij de wei aangekomen zag ik geen Exel, zag alle paarden, behalve hem. Kreeg het behoorlijk benauwd, dus ik de wei in gelopen, overal gekeken, zelfs in de sloot, maar geen Exel

Wat blijkt nou, meneer gaat regelmatig bij mensen die aan de wei wonen en ook hun paarden daar hebben staan in de stal staan. Zij hebben een stal bij hun huis waar hun eigen paarden weleens in staan, nou daar was meneer dus

Tijdens de keuring liep hij niet echt helemaal rad in de draf, dus we hebben een 2e premie gekregen met 34 punten. Hij had 4 x een 7 en een 6 voor de beweging. Ach puntje meer als verleden jaar zullen we maar zeggen.
Toen was het wachten tot we de grote ring in konden voor de demo, pffff wat kan wachten lang duren. We zijn maar wat over het terrein gaan wandelen en ik heb Exel nog maar even "ezeltraining" gegeven. Wat kan dat beest zich mooi maken als ie een ezel ziet zeg

Ineens bleek dat de demo toch weer eerder was dan gemeld, dus als een speer zadel erop, hoofdstel in, cowboyhoed op en gaan met die banaan. Hij deed het super braaf in die grote ring met al die mensen die daar stonden. Hij was wel om z'n vriendinnetje Dora aan het gillen die eerder de ring was uitgegaan, omdat ze gewoon te druk en bijna niet te houden was voor Paul.