Op het keuringsterrein hebben we hem lekker laten staan met hooi, even een rondje gelopen... Daarna Fio uit de trailer gehaald ik omgekleed en gekeken hoe ik moest lopen. Dat was me snel duidelijk dus nog heel even geoefend. Dat ging allemaal goed. Halster gewisseld bij Fioke en wachten tot we moest. Nou we moesten met alle volwassen ruinen samen in de groep. Dus rondje gelopen, hij was super braaf geen stap verkeerd gezet, daarna draven ook super braaf geen stap verkeerd gezet. Daarna punten gekregen. Hij een B premie gekregen met 33 punten maar ben super trots op hem

Thuis mocht hij lekker op de wei met Aiden. Aiden had hem erg gemist. Ik heb hem niet meer gehoord

Tijdens het auto rijden kreeg ik een sms, mijn oom heeft die gelezen maar gezegd dat ik thuis maar even moest kijken. Thuis aangekomen eerst even spullen opgeruimd, telefoon gepakt en sms gelezen. Helaas is mijn opa vanmiddag overleden

Mijn opa heeft in december paar dagen voor kerst te horen gekregen dat hij longkanker had, dat er niks meer aangedaan kon worden en hij tot maart te leven had. Dit heeft langer geduurt. Toen het wat slechter ging had hij de keuze om eutanasie te plegen, maar dit heeft hij niet gedaan. Nu ging het de laatste maand steeds slecht en de laatste 2 weken reageerde hij niet meer en kon hij ook niet meer praten. Het was dus eigenlijk al bekent dat hij nu echt niet lang meer had...
Het kwam vanmiddag toch echt even hard aan... Zeker na de leuke dag die ik had en de leuke mensen die ik het ontmoet...
Ik heb deze dag dus een beetje een dubbel gevoel....
Groetjes Natascha en Fiorano.