Ze zou de eigenaresse van Boy ook meevragen, dus ik vroeg aan haar of ze nog een ruiter wist, want Exel blijft echt niet alleen in de wei staan, die breekt onherroepelijk uit, heeft ie bij Cathy ook een paar keer gedaan en Vera alleen laten vond ik ook niet zo'n strak plan. Ze staan hier tenslotte pas kort.
Nou ze zou vragen of 1 van de zusjes van dat meisje van Boy mee wilde, nou die kon je niet blijer maken, dus vanmiddag met z'n vieren op pad.
Meisje op Vera gezet en ik op Exel, eigenaresse van weiland vroeg of die van mij een beetje bomproof zijn, omdat Bravoure weleens zou kunnen gaan klieren. Ja hoor, die van mij gaan overal langs........................ behalve dus als het voorste paard omdraait kwam ik vandaag achter

Bravoure draaide om voor puin wat in de berm lag, dus ik Exel voorop gezet, meisje op Vera bleef op veilige afstand van die omdraaiende paarden. Nou Exel ging er dus ook niet langs, dus Joyce van Bravoure afgestapt en er lopend langs, nou de rest ging netjes mee.
Op een gegeven moment moesten we over een bruggetje, Bravoure draait om, Boy en Exel mee grrrrrr. Exel je gaat normaal overal langs en nou gedraag je je als een baby

Stuk verder besloten om dat meisje met Vera naast me te laten lopen en samen voorop, dat ging super. Tot ik even alleen voorop liep met Exel en hij ineens weer "iets" zag. Heb ik tegen dat meisje gezegd dat ze Vera maar even voorop moest zetten en ja hoor daar ging Veertje zonder twijfelen overal langs.
De rest van de rit moest Vera dus bij alle "enge" stukken voorop en zo heeft ze de 3 heren weer veilig thuis gebracht.
Wat Exel mankeerde is me een raadsel, die gaat normaal overal langs, maar ik denk dat ie zich door die andere 2 mee heeft laten slepen.
Ik ben in ieder geval wel ontzettend trots op mijn meisje die toch maar stoer in een vreemde omgeving even 3 heren overal langs heeft geloodst