Tijdens het opzadelen binnen voelde ik binnen 5 minuten mn vingers niet meer. Maar ach als we straks bezig zijn komt dat wel goed.
Hele dikke handschoenen aan en op naar de bak. Daar vroor ik al ter plekke aan het zand vast en toen ik moest opstappen (dank aan Andy) voelde ik Diesje niet eens meer. Geen idee of ik iets vast had.
Stalgenoten verklaarden me al voor gek, tsja dat ben ik idd

3 rondjes verder verklaarde ik mezelf ook voor krankjorum, kon mn teugels niet eens meer vasthouden, laat staan voelen. Dus die onder mn pink door maar dat was ook geen optie. Mn vingers deden zo'n pijn.
Diesje deed geen stap verkeerd, echt megabraaf gewoon, die sjokte braaf zn rondjes door de bak.
Maar na paar minuten ben ik toch maar afgestapt, dit was te link. Als er wat zou gebeuren zou ik niet eens kunnen reageren zo verkleumd/verkrampt was ik bezig en vanaf mn elleboog compleet gevoelloos.
Dus me van Diezekind af laten glijden en naar stal gebracht. Sorry poownie.
Geloof niet dattie er erg mee zat, afzadelen betekend peentjes en appeltje in zn bak

Dus lekker weer in zn warme stalletje gezet en tot morgen. Al vrees ik dat het morgen nog kouder is.