Maar zal even bij het begin beginnen. Lag al sinds woensdag ziek op bed (of naja zat meer op de wc eigenlijk) en vanmiddag bleef het redelijk stabiel droog dus wilde nu toch echt weer even naar stal.
Maarja bak was goed te doen (geen vlokje sneeuw hier) dus..... hmmm twijffel of mn darmpjes het gebuts aan zouden kunnen... boeiend... hup westernadeltje erop en gáán... naja figuurlijk dan. Straks duurt het misschien weer 3 weken voor we wat kunnen doen.
Meneer had er flink de pas in en rondjes hupsen vindttie maar zaai dus toen manlief uitgemest had en zich met ons kwam bemoeien, die maar even wat balken laten pakken. Dacht beetje trail te gaan oefenen, of iig wat doe ik met mn benen oefeningetjes. Vorige week nog lekker met pionnen lopen klooien

Nouuuuuuu daar dacht Diesje even anders over. Draafde op een enkele grondbalk aan, keurig netjes er recht op af en toen......
We can FLY!!!!!!! Meneer nam me toch een sprong! Wow....... had ik even niet op gerekend dattie dat zou doen. Keurige afzet, mooie buiging in zn rug en vorbeentjes en een supersoepele landing en weer recht wegdraven.
Dus flink beloond en weer lekker verder gedraafd. Nou ik geloof dat we een andere carièrewending moeten gaan inplannen. Hij vind me dat toch leuk dat springen.
Onderlaag was nog bevroren dus durfde het niet aan om er echt een hindernis van te maken maar dat komt vant voorjaar wel. En ik vind het zelf nog leuk ook waarempel (maarja tis nog geen stijlsprong hihi).
Andy heeft nog filmpjes gemaakt van de balkjes met diesje eroverheen maar we moeten nog even uitvogelen hoe we die van zn telefoon af kunnen halen. Dacht eigenlijk maar 1 ding toen ik die filmpjes zag: sjit van ben ik dun geworden