Jeeeemiggg ik hou wel van een beetje sneeuw maar dit is echt bizar!
We zijn ingesneeuwd hoor. dikke 20/30 cm sneeuw en het blijft vallen.
We wonen in the middle of nowhere dus er wordt niet gestrooid of sneeuw geschoven.

De telefoonlijn was dood...
Ik hoefde niet op mijn werk te komen vandaag en morgen. (das dan wel leuk! mijn kerstvakantie is begonnen)
En het blijft sneeuwen!
Vanochtend heeft mijn man met de shovel zoveel mogelijk sneeuw geschoven op het erf en ons pad waar nog 2 huizen aan staan.
Meerdere boeren uit de buurt probeerden elkaar te helpen.
Ondertussen is er 's middags alweer zoveel bij gevallen dat je er al niks meer van ziet.
Dus zwaarder geschut ingezet. Mijn man en mijn schoonvader zijn nu met 2 grote trekkers in de weer. Opnieuw het erf sneeuwvrij maken...
We genieten er ook nog wel een beetje van hoor.
Ik lach de schapen uit die in een handstand nog wat gras proberen te vinden... (ze hebben ondertussen ook wel wat extra hooi hoor)
Onze hond die compleet uit zn dak gaat is ook geweldig om te zien.
En verder schrijf ik kerstkaartjes, bak muffins en punnik wat.
Warme choco erbij... Tja, je moet er wat van maken he?
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=36536
Vrijdag: mooie zonsopgang met sneeuw...

Foto's gemaakt van Lynda tot in dr knieën in de sneeuw ook best leuk.
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=36576
Maar ik durf niet met de auto weg. Ik veroorzaak al ongelukken zonder sneeuw dus laat nu helemaal maar zitten... We doen vandaag alles met de trekker. Kerstkaartjes op de bus doen en nog snel wat boodschapjes halen bijv.
zaterdag: ik krijg al een beetje de balen. kan geen kant op!
morgen wil ik naar de kerk. Ik heb een kinder/ jeugd kerstdienst in elkaar gezet. met filmpjes voor op de beamer en een tof hoorspel met foto's als presentatie op de beamer. we hebben mooie muziek geregeld... Cadeautjes gekocht voor mijn 12 pubers. Laat maar smelten die handel!
Op zaterdag komen we altijd samen bij vrienden. nu durfde er 1 te komen bij ons. gelukkig toch nog wat afwisseling in de vorm van bezoek!
zondag: ok negatief reisadvies op het nieuws. Niet naar de kerk dus...
Hebben jullie ooit een sneeuwstorm gezien?
(denk aan van die sahara filmpjes met zand dat overal vliegt. nu met stuifsneeuw!)
Ik blijf nog een dagje binnen... zucht...
En nu zeggen ze dat we een witte kerst krijgen!!
Ik ben wel klaar met de sneeuw!
Het loopt mijn laarzen in! genoeg nu!