Vandaag mocht Cora haar kunstjes dus vertonen in Udenhout.
Ik had met Rien afgesproken dat ik eerst de zadelproef zou doen en dan hij daarna de trekproef.
Om 8.00 waren wij bij de manege en hebben toen de ring klaar gemaakt voor de proeven.
(ik had de kleuren van de hindernissen uitgekozen, met het idee de minst gekke te hebben gekozen)
Daarna aan een bakkie koffie, ondertussen kwamen er al deelnemers binnen en werd er dus een startlijstje gemaakt.
Nou, ik wilde wel beginnen dus dat was geen probleem(niemand die zich ook aangesproken voelde om dat te doen

Marieke die hadden wij bedacht dat die wel als 2de kon rijden (dan hoefde ze niet de hele dag in de stress ye zitten , he Marieke

We zijn los gaar rijden en daar liep cora eigenlijk al heel lekker.
Maar toen, het losspringen

De eerste hindernis werd echt een mega sprong en de tweede een vette weigering.
(daar ging mijn zelfvertrouwen)
Dus Rien even geholpen en toen moesten we met zijn drieen gana zadelen.
Cora was net een standbeeld, ze bewoog echt niet.(dat leverde dus ook een 10 op

In de proef zelf was ze echt heel braaf en nageeflijk. Ze wilde lekker wenden naar links en rechts.
De rechtergalop ging echt super alleen overkruiste ze in de middengalop. (ik haar weer teruggenomen en opnieuw aangesprongen) Met het aanspringen in de linker sprong ze verkeer en ik heb haar weer teruggenomen en opnieuw aangesprongen, en dat ging goed.
Mijn hele proefje was gewoon heel ontspannen.
Toen het springen, mijn vertrouwen stond op 0

De eerste proefsprong ging dus ook niet, de tweede wel en het oxertje ook.
Toen voor het echie, en dan wordt ik fanatiek en die hebben we alle 4 netjes gesprongen.
Met als resultaat een 8.
Tja, en met buitenrijden was het weer echt een schatje.
Zo lekker met de oortjes naar voren en zo heerlijk rustig. Geen problemen.
Dus dat werd een AA met 91 pnt.
Daarna mocht Rien met haar aan de slag en dat werd een A voor de trekproef met 66 pnt.
Cora is geboren in Aug 2006 dus we hebben er een hele jonge prestatiemerrie bij

Nu mag ze lekker van haar rust gaan genieten in de wei en in het voorjaar een heel mooi veulentje ter wereld brengen.
Echt een SUPER PAARD