Van de week toch maar de knoop doorgehakt en besloten dat het zelf betuigen op het moment even niet gaat. We hebben erg veel paarden zelf beleerd. Maar met mijn gezondheid nu en zonder mensen met beleer- en menervaring lukt het gewoon niet om een paard te beleren voor de kar. En aangezien ik toch wel echt wil gaan mennen met Zoy, toch maar besloten om haar naar Bart te brengen. Gelukkig had hij tijd, dus we hebben haar vandaag weggebracht. Ze was erg braaf op de trailer (toch een rit van bijna 1,5 uur, afstand viel wel tegen). Ze had nog maar 1 keer eerder op de trailer gestaan. Maar het is een relaxt paard en kwam er dus droog en rustig af.
Toen we weer naar huis reden bedacht ik me ineens dat de meiden die ik daar zag lopen hier natuurlijk op Fjordenwereld zitten.....

Wie heb ik daar gezien? Wij kwamen dus vanmorgen (zaterdag) een merrie brengen. We waren met 4 mensen: Ruud, mijn man, ik en onze 2 (donkere) kinderen.
Gaan jullie helpen met haar beleren? Misschien kan ik zo lekker op de hoogte blijven....
Mirjam