Had Evelien een sms gestuurd welke maten haar blok hadden en na haar antwoord heb ik mijn paps aan het timmeren geslagen.
Vrijdag heb ik voor het eerst geoefend.
Het duurde een minuut of 10 en toen stond hij voor het eerst op een laag blok

Dit een aantal keer herhaald totdat hij handigheid had in het opstappen.
Daarna mee naar het grote blok en daar stapte hij zo in 1x op

Bij Taco kies ik er wel voor dat hij er pas op mag als ik zijn ene been erop zet.
Omdat hij nogal lomp kan zijn en overmoedig ben ik bang dat hij er anders ook zo opstapt terwijl hij nog niet goed staat.
Met rijden vorige week was meneer een beetje druk en toen ik schouderbinnenwaarts in wilde zetten en tegelijk een ophouding maakte kreeg ik spontaan een paar passen spaanse draf

Dit hebben we van de week nog een keer herhaald en dat pakt hij echt heel goed. Hij houdt het nog maar een pas of 4 vol en dan is hij kwijt waar hij zijn benen neer moet zetten maar dat komt vanzelf!
De spaanse stap heeft hij overigens heel goed door op het moment, knapperd.
Afgelopen zondag waren we model voor een workshop van Hypofocus en ik had het blok meegenomen.
Taco ging er zonder problemen op. Hij loopt er heel mannig op af.. hij vind het heel leuk!
Als hij erop staat voelt hij zich volgens mij king of the world

Zelfs de jambette deed hij op het blok en later heeft Fieke zijn voetje erop gezet terwijl ik op zijn rug zat en ook toen stapte hij er zo op.
Eigenlijk 4 nieuwe kunstjes dus, op het blok, jambette op het blok, op het blok met mij erop en spaanse draf... ik is super trots..
Even 3 plaatjes daarvan
Gemaakt door Karin

Deze is denk ik net voor jambette gezien zijn koppie

spaanse stap