doen met FIlou.Heb er lang over nagedacht en uit eindelijk ja gezegd maar ik wilde wel mee
Vanmiddag was het zo ver,eerste heerlijk even Filou staan borstelen enz.Want ja uit
de modder wei

Op de heen weg was Filou heel kijkerig en had een hoofd van ,oke ik is ondeugend vandaag

Maar gelukkig viel het erg mee ,bij aankomst eerste even rustig alles laten zien aan Filou.
Eerst ging ze in een grote (hal) bak ,verzorgster en ik gingen eerst even naast haar lopen.
Buiten bak doet ze het perfect maar binnen is toch wat anders.
En ja hoor verzorgster wilde op haar gaan zitten en hing en zoeffffffff naar de uitgang
Weer terug gepakt en rustig weer opnieuw beginnen met opstijgen,oke gelukt

Even aan alles weer laten wennen zoals een spiegel en een onwijs mooie fries die daar rond reed(kwijl kwijl)
Helaas zat ze in de verkeerde bak en moest ze over naar een andere maar ook dat ging perfect.
Hek ging dicht en we zijn in de kantine gaan zitten,zo kan je in de bak kijken.
Een half uurtje wat rustige les gehad en het ging echt zo super.Heb wat foto,s gemaakt maar krijg ze niet op de pc

Ben echt super trots op mijn fjordje dat ze zich zo netjes heeft gedragen en uiteraard op mijn verzorgster.
Die meid was zo blij dat het goed gegaan was en voor een keertje was het best leuk.
Maar we gaan toch liever over op de buiten bak of gewoon lekker de natuur in