Ik was er gisteravond helemaal klaar voor, spulletjes bij elkaar gezicht, alles opgeladen..
Kan ik echt nooit een keer slapen. was eigenlijk vrijdag al niet zo lekker, erg moe.
Dus om 4 uur vannacht maar besloten om niet mee te gaan. Ik kon toen nog maar 1 uur slapen.

Het was het me niet waard om daar supermoe te gaan zitten, het is een hele reis, en dan vervolgens een week ziek te zijn. Voor de mensen die het niet weten, ik heb CVS..
Ergens is het geen onoverkomelijke ramp, maar dit was vorig jaar dus ook al gebeurt en ik wilde wel graag heen. Het is niet zo erg in de trant van, het zijn geen hengsten waarmee ik kan fokken, het zijn ook voornamelijk jonge dieren en in totaal zijn er maar 12 ofzo.. Verder hoor ik altijd verhalen dat het altijd lang duurt, dat je de hele dag moet staan. Dus dan is het me die week ziek niet waard..
Vanmorgen dus lekker de paardjes uit de box getrokken. Jeskim, Bente en Tea staan nu 's nachts op stal i.v.m. met een giga modderweide. Ze hebben wel een stuk beton, maar ze willen gewoon graag naar binnen 's avonds, dus wie ben ik dan..
Eerst Bente, die aaide ik even en ik had zo een pluk haar in mijn handen, dus daar maar even het kartelzweetmes over gehouden, vond ze heerlijk!! Wat verloor die een haar ineens zeg!! Het was gewoon een ander paard toen ik klaar was, nu was ze voor de verandering ook eens schoon, wat ook al een heel verschil is..
Nou daarna Jeskim ook maar even bewerkt met het zweetmes en die verloor nog meer haar.. Jeskim kan supersnel verharen, wel een goed teken.
Toen ik klaar was had ik echt een dikke berg haar op het plein liggen..

Daarna Tea nog maar even gedaan, maar daar zit echt bijna niets meer op, die zit echt al superglad in het haar!!
Toen alles lekker in de wei stond ben ik even op een autoband gaan zitten die in de wei lag. Tea en Jeskim smeerden hem al naar het betonstukje, maar Bente bleef lekker bij mij en daar heb ik echt even lekker mee geknuffeld. Wat is dat toch een lieverd, die knuffelt ook echt terug

Ik heb dus lekker wat quality time gehad met mijn dames, toch nog een fijne dag..