Vanmiddag toen ik thuis kwam om half 6 kwam mijn zus me in de garage tegemoet lopen.
en ik keek haar en en zag dat er iets mis was ik vond het al raar dat 1 van de lampen in de stal niet aan was maar had er nog neit over na gedacht.
toen zei ik wat is er en mijn zus popeye heeft vanmiddag een ongeluk gehad.
Alle vrolijkheid die ik bij me had was in eens verdwenen. Mijn lieve kleine shet.
De vriend van mijn moeder zou banjer en popeye binnenzetten vanmiddag rond 3 uur maar popeye ontsnapte. en hij vloog voor het huis. en ging daar eten. (wij wonen aan een 80 km weg). En hij snel banjer binnen zetten en naar popeye en met een boog om hem heen zo dat die niet de weg op zou vliegen. dus hij schoot naar achteren naar het huis en denderde zo richting de stal. In plaats van dat die de stal in ging liep hij weer door naar voren.
En zo de weg op en daarkwam een auto aan met een man en een vrouw er in ze hebben zo snel mogelijk proberen te remmen maar het was al te laat.
Er was geen tijd en ruimte meer. En daar lag hij een gebroken achterbeen en waarschijnlijk allemaal inwendige bloedingen. de vriend van mijn moeder heeft meteen de dierenarts en alles gebeld de dierenarts was er binnen 5 minuten en de politie ook. Die moest al het verkeer regelen wat niet meer verder kon rijden. Het besluit was vrij snel genomen om popeye uit zijn lijden te verlossen want dit zou nooit meer goed komen. En zo is hij om 10 over 3 vanmiddag ingeslapen.
Hij is maar 3 jaar 7 maanden en 27 dagen geworden.
Volgende week 6 december was hij een jaar bij ons geweest.
Ik hoop dat hij dit jaar heerlijk heeft genoten van alles wat we met hem gedaan hebben.
En wat we hem hebben geleerd.
Ik zal hem vreselijk missen. Het was een grote mafkees maar ook een dikke knuffel beer die altijd wel een kus uit wouw delen.
Maar kon ook een dondersteen zijn.
Het was zown lieve en fantastische pony ik zal hem super missen. Banjer is er ook helemaal af ze weet neit wat ze moet zelfs haar hooi is niet lekker meer.

Ik hoop dat het hier goed staat.
Ik moest het even van me afschrijven ben zo geschrokken vnamiddag toen ik thuis kwam.
groetjes rosanna