Het punt om haar in te laten slapen was zo dichtbij.
Wat ben ik blij dat ik verder ben gaan zoeken naar alternatieven om haar nog een mooi leven te kunnen geven.
Met het speciale break-over hoefbeslag en het Joint Saver voedingssupplement gaat het echt super met Vinga, ze is vrolijk, loopt weer als een trein.
Ze is ook niet meer spierbevangen geweest want ook daar krijgt ze elke dag 2 schepjes Vitamine E - Seleen voor door dr eten.
Na veel overleg met mn DA mag Vinga wel bereden worden, licht recreatief dat houd in 3x per week een stap rondje afhankelijk hoe haar dag is draven we
en heel soms wil ze nog wel eens een sprintje trekken, ik laat het aan Vinga over, zij voelt wat ze wel of niet kan.
Vaak wil ze ook weer veel te veel en dan hou ik haar wel tegen, een hele dijk af crossen zou ze maar al te graag doen,
maar lijkt mij geen goed idee, wetende in mn achterhoofd dat ze daar de volgende dag de prijs voor moet betalen. Ik ben echt super voorzichtig met haar.
Nog een maandje en dan mag ze lekker de wei weer op samen met Dakota en Dhalene.
Kortom wat eerst een nachtmerrie was, bleek toch maar een donkere wolk met een lichtend randje te zijn, ik hoop Vinga op deze manier nog een tijdje bij me te houden, en mocht het ineens drastisch veranderen, dan weet ik wat me te wachten staat, maar tot die tijd genieten we samen nog met volle teugen