Het is rond
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Het is rond
Het is rond, 1 februari aanstaande ga ik verhuizen met Cunna.
Dit zat eraan tekomen, ik kwam erg weinig en zijn veel gevaren op de plek waar ze nu staat o.a. loshangend prikkeldraad, scherp speelgoed wat ik elke keer weer op kan ruimen. En wat mij nog het meest dwars zit is dat er niet gebeld word als er iets met Cunna is.
Het nadeel is wel dat ik nu niet meer naast het bos zit, maar dan wel weer vlakbij me huis en vlakbij het strand en dat telt meer.
Ze komt nu s'nachts op stal en overdag komt ze met een D/E ruin en een zeer eigenwijze shet in de weide. Ideaal, ik heb er een heuze bak bij met splinternieuwe hindernissen en mag er op zondag komen!
Ik weet heb nu nog weinig aan deze luxe, maar ik heb niet het plan over een jaar weer te verhuizen.
Wou dit toch even meedelen, edelweiss is dus binnenkort verledentijd.
Gr.
Mieke
Dit zat eraan tekomen, ik kwam erg weinig en zijn veel gevaren op de plek waar ze nu staat o.a. loshangend prikkeldraad, scherp speelgoed wat ik elke keer weer op kan ruimen. En wat mij nog het meest dwars zit is dat er niet gebeld word als er iets met Cunna is.
Het nadeel is wel dat ik nu niet meer naast het bos zit, maar dan wel weer vlakbij me huis en vlakbij het strand en dat telt meer.
Ze komt nu s'nachts op stal en overdag komt ze met een D/E ruin en een zeer eigenwijze shet in de weide. Ideaal, ik heb er een heuze bak bij met splinternieuwe hindernissen en mag er op zondag komen!
Ik weet heb nu nog weinig aan deze luxe, maar ik heb niet het plan over een jaar weer te verhuizen.
Wou dit toch even meedelen, edelweiss is dus binnenkort verledentijd.
Gr.
Mieke
- Cindy+Uniek
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Bij het strand...dat klinkt goed!!
Succes met de verhuizing(we verwachten natuurlijk wel enige pics
)
Succes met de verhuizing(we verwachten natuurlijk wel enige pics

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Hihi Anne voor mij val je niet in herhaling, het maakt mij er alleen maar bewuster van hoe een geluksvogel ik ben. Opzich was ik dat al waar ik nu sta maja de afstand en de problemen en zorgen die ik daar heb sloopt je op den duur.
Esther, ja. Ik heb nu het idee dat het echt me eigen paardje is straks. Weet, ze is dat al bijna 1jr alleen dat voelde nooit zo omdat ik echt weinig voor haar kon doen. Zometeen ben ik echt haar baasje en zal zei nog meer maatje van mij worden.
Esther, ja. Ik heb nu het idee dat het echt me eigen paardje is straks. Weet, ze is dat al bijna 1jr alleen dat voelde nooit zo omdat ik echt weinig voor haar kon doen. Zometeen ben ik echt haar baasje en zal zei nog meer maatje van mij worden.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ja, dat is echt ideaal Viv. Het leuke is wel dat ik water oppompen moet met een ouderwetse pomp en dr is altijd iemand aan huis wat mij echt geruststeld. Ook zei die man dat als er iets met de pony's is dat die van z'n werk weg mag om er direct heen tegaan. Wat wil ik nog meer? Kan inderdaad de dagen nu aftellen. En een bezoekje komen brengen is altijd goed
gezellig aan de koffie hihi.

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer: