Twas echt super gaaf

Ruiterpad & de gele paaltjes gevolgd.. Toen kwamen we na 15min bij een woonwijk uit

We kwamen op het strand aan.. Belle liep echt zo: Nou oke wat doen we hier? Geen wedstrijden ofzo?

Eerst een stukje gewandeld.. Met draven werd Bel wat wakkerder, toen liep ze lekker voorwaarts, oren naar voren en strekken met der benen.. Na een lange stuk draven liepen er geen mensen gingen we galopje maken.. Belle en Kyl (het paard van mn instructrice) galoppeerde heel rustig.. Ook met lange teugels bleven ze rustig galopperen. We proberen steeds meer dichter bij de zee te komen, maar Bel wilde geen natte voeten krijgen, het natte zand was al te nat..
Ook een stukje "meer"van het vloed wilde Bel er niet doorheen..
We kwamen veel vliegers met een karretje tegen.. 1tje kwam op ons af, en Kyl is daar erg bang. Voordat hij het zag waren we omgedraaid..
Terugweg draven we iets harder, Belle gooide me in de lucht met lichtrijden.. Klein galopje gemaakt, Heel relaxed..
We zijn ook nog even op een ander gedeelte van het strand geweest.. Toen we daar op strand kwamen werd Belle ineens wakker liep te huppelen.. Kyl werd ook even wakker.. Als hij been voelde sprong hij in galop aan, en sprong even weg.. Belle begon moe te raken.. Ze liep rustig om haar heen te kijken, vond de vliegers niet eng.. Na een grote stuk tussen Kyl en Belle, wilde Bel maar even aansluiten.. Maar schrok Kyl ergens van en sprong in galop.. Toen had Bel helemaal zo iets HALLO, WACHT OP MIJ.. IK ben er ook nog.. Volle galop ging ze erachter na. Maar na 2 a 3sprongen ging ze al stappen, was ze helemaal bekaf....
Toen we weer terug naar de auto gingen rijden, belde mn vriend op, waar we reden.. Hij en zn broer liepen ons tegemoet... Hij heeft hele leuke foto's gemaakt..
Ik moet ze nog even op mn laptop zetten, dan zet ik ze hierop.. ZSM

Volgende keer ga ik weer mee.. Het was echt super.. Mijn verwachtingen waren echt anders.. Ik dacht eigenlijk dat Bel naar de zee zou gaan rennen, en wil gaan rollen. Maar dat was helemaal niet zo..
Bel was helemaal bakaf, even op het harde wat gestapt, zodat ze op adem kon komen, daarna even wat gegeten..