Naar iemand die Minouk zo snel mogelijk kan scheren.
Heerlijk berenvachtje heeft ze momenteel, lekker zacht en je kunt je handen er helemaal inwroeten, maar niet praktisch met rijden.
Vandaag na 3 weken weer gereden (na Minouk's probleem met ademhalen). Ze ademt nog steeds niet geluidloos, maar het gaat al beter en ze is de fiefheid zelve.
Gelijk springles, járen niet meer gehad. Rustig aan begonnen natuurlijk. Na 3 weken niet-rijden merk je ineens de stap die je achteruit moet maken. Maar het was niet erg, we gingen lekker springen met het dressuurzadel. Was toch niet zo fijn

Ze sprong vaak veels te vroeg af, ik rekende er niet op, beugels kwijt, teugels los en hoppa daar ging Yvette op die rug. Was een in-uitje, dus ik moest de 2e hindernis ook nog. Gelukkig hebben mijn knieën hard hun best gedaan waardoor ik het overleefd heb zonder te vallen. Maar poeh hé, wat voelde ik me weer een beginner vandaag

En dan zo snel mogelijk die teddyvacht eraf, want nu staat ze al te puffen van een beetje draf en op stal met fleece-deken begint ze helemaal te drijven.