Nou, het was inderdaad even wennen. Ik was nog geen 2 uur weg gisteren, telefoon, Nisko buiten de draad geraakt. Ik had echt zoiets van nee he? Dus ik gauw erheen. Nisko staat bij de moeder van een vriendin en zij was er ook al. Overal gekeken, de draad was overal nog heel. Verder staat er goed stroom op. We zagen in een modderig gedeelte wel een enorm sliding spoor en het gras onder de draad was daar ook plat. Waarschijnlijk hebben ze lopen rennen en remde Nisko voor de draad, maar is ze er vanwege slibgevaar onderdoor geschoten. Toen ik kwam had een buurman haar al terug gebracht en stond ze weer kalm te eten. We hebben de paarden wat hooi gedaan en de prikpalen 10 meter verder gezet zodat meer weer gras was.
Vanacht slecht geslapen, je denkt toch van stel dat ie nog eens buiten de draad raakt en dan 's nachts... Maar toen ik vanochtend kwam (eerste wat ik deed) zag ik ze met z'n vieren op een kluitje grazen. Nisko had geeneens oog meer voor mij

.
Pffft, en dan te bedenken dat het kleinste opdondertje waarschijnlijk de boosdoener is. Nisko heeft 3 weidegenoten, een grote bruine draver, een schimmel ponyruin en een zwarte kleine shet. En die ging er gister op een gegeven moment achteraan. Oren plat, bek open en daar kwam de shet aangegierd

. Wist niet dat een shet zo hard kon

. Maar goed, alles is nu rustig en nu maar hopen dat ze niet te veel gras krijgt. Maar kan bijna niet, de wei is vrij kaal en er komt per dag of per 2 dagen een reep bij. Nizzzz is happy!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!