Vandaag heb ik dus mijn fjord verhuist naar een andere stal. Ik heb hem naar zijn nieuwe stal gereden. Dat geeft minder stress dan in de trailer. Malvin was super braaf! Echt een fjord! BOMPROEF op de momenten dat je je ergens zorgen om maakt. Het meest enge waren de pakken kuilgras dat langs de weg stond. Ongelofelijk maar waar! Na een rit van 45 min. was ik op het nieuwe terrein. Malvin in zijn nieuwe stal gezet en mijn spullen die later per auto kwamen opgeruimd. Toen kwam het moment om even naar huis te gaan. Dat moment vond ik even moeilijk. Na een paar uur ben ik weer terug gegaan. Malvin was rustig geweest maar als hij mij weer ziet wordt hij wat onrustig. Heb even lekker met hem gewandeld en in de paddock gezet.
Geen moment verliest hij me uit het oog en als hij mijn stem hoort gaat hij hinniken. Morgen gaat hij om 8.45 uur met andere ruinen het land op. Dat is iets wat ik nog even spannend vind. Ik hoop dat ze het goed met elkaar kunnen vinden. Dat pas ben ik weer rustig! Ik heb een hekel aan verhuizen maar zo krijgt malvin een fijne lange zomer op het land.
Vandaag verhuist naar andere stal
- Senna&Cajra
- Anne&Wendie
- Contacteer: