gezellige dag!
Eerst 's morgens een nieuwe dimensie gegeven aan het woord "ontgroenen" door Naisven (weer) te wassen, want meneer
vindt het gras errug lekker, zelfs om in te rollen. Uiteindelijk stond-ie er toppie in overconditie (dat was toch het leukste
woord om te omschrijven, Roos?

Nadat Anthony gisteravond tot 23.30 onder z'n auto had gelegen om de stekker te repareren konden we ongestoord en
met de juiste verlichting op de trailer naar Heemstede. Janine reed gezellig met me mee en we waren er zo (time flies when
you're having fun)...
Inmiddels waren de die-hards van FW er al (Viv, Joyce, Roos, Charret, enz. enz.). Ook was er een dame die me niet 1x
(ok, ik kan best wel kritiek hebben) maar wel 10x (en dan overdrijf ik nog niet) moest vertellen dat Naisven DIK is, maar zelf
haar Fjord nooit meeneemt naar keuring en.. duh..

"is dat nou Guusje?, hij lijkt er best op qua postuur

Spaanse pas beheerst.. uh.. nog even trainen

Uiteindelijk de keuringsring in (yes, voorop! OK OK, alleen maar omdat ik me vroeg had ingeschreven). Nadat Nais zich
met Viv van z'n beste kant had laten zien (en ik er enthousiast achteraan gehobbeld had

te lopen (3e van de 4). YES YES, Naisven een keer niet achteraan!

voor rastype

natuurlijk even gevierd met een lekker broodje rookworst (of tosti) en een drankje! (inderdaad geheel niet-passend in de
Bakker-hype)
Dames, hartstikke bedankt voor een supergezellige dag en nou natuurlijk al die mooie foto's plaatsen he, ik barst van
nieuwsgierigheid!