Ook Azalia naar Horse event! (FOTO TOEGEVOEGD)
Ppppffffff, ben echt zo blij dat dit voor jullie goed afgelopen is! Schrok me echt suf.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
@roos; dat heb ik ook geleerd van mijn instructrice, toen met het trailer laden!
ik had het er nog met haar over vanochtend, maar we miste toch wel een paar F-jes, ze heeft namelijk niet gestaakt, en eigenlijk was ze niet heel erg opgewonden van alles, ze was bijzonder kalm, had echt gedacht dat ze veel gekker zou doen ( zou ik ook niet durven met kel naast me
)
was heel raar allemaal!
was natuurlijk balen van de clinic, maar idd mijn laaste zorg!
ik moet wel zeggen dat ze vandaag heel aanhankelijk was. we hebben nog eventjes gereden en dat ging erg lekker. wou eigenlijk alleen maar stappen, had ook geen rijkleren aan, maar ze had er zin in.
ben zelf wel weer een beetje bij de mensen, maar voorlopig gaan we alleen nog maar naar dingen in de buurt en waar het leuk is.
denk dat het achteraf gewoon te veel gevraagd was voor mijn puber-fjordje!
@ yvette, mijn papa wou haar 'goed' water geven. en het zat in een klein flesje dus dat kon hij haar makkelijker geven...
ze is weer 'gereinigd' hahah
ik had het er nog met haar over vanochtend, maar we miste toch wel een paar F-jes, ze heeft namelijk niet gestaakt, en eigenlijk was ze niet heel erg opgewonden van alles, ze was bijzonder kalm, had echt gedacht dat ze veel gekker zou doen ( zou ik ook niet durven met kel naast me

was heel raar allemaal!
was natuurlijk balen van de clinic, maar idd mijn laaste zorg!
ik moet wel zeggen dat ze vandaag heel aanhankelijk was. we hebben nog eventjes gereden en dat ging erg lekker. wou eigenlijk alleen maar stappen, had ook geen rijkleren aan, maar ze had er zin in.
ben zelf wel weer een beetje bij de mensen, maar voorlopig gaan we alleen nog maar naar dingen in de buurt en waar het leuk is.
denk dat het achteraf gewoon te veel gevraagd was voor mijn puber-fjordje!
@ yvette, mijn papa wou haar 'goed' water geven. en het zat in een klein flesje dus dat kon hij haar makkelijker geven...
ze is weer 'gereinigd' hahah
Azalie :: Isabeau
-
Azalia's moeder kennende lijkt dat ook altijd een rustige dame. Ik heb wel altijd het idee gehad, dat er in dat koppie zoveel meer rond ging dan wij in de gaten hadden.
Ik heb altijd gezegd, dat het wel een beetje een stresskipje zou kunnen zijn. Maar uiterlijk zie je het bijna niet aan haar.
Pjoei, ik zou me ook rot geschrokken zijn. Doe maar lekker rustig aan hoor met zijn allen!!!!
Ik heb altijd gezegd, dat het wel een beetje een stresskipje zou kunnen zijn. Maar uiterlijk zie je het bijna niet aan haar.
Pjoei, ik zou me ook rot geschrokken zijn. Doe maar lekker rustig aan hoor met zijn allen!!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Maar Fab, elk paard reageert anders. Ze hoeven niet elke stap te doorlopen hoor. En Freeze kan ook afwezig zijn dat je geen contact meer hebt zeg maar. Wat je door alle drukte wellicht niet door hebt gehad. Er staan op de site die ik noemde ook voorbeelden bij, wellicht dat het dan duidelijker wordt (maar nu ga ik slapen
)

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Zo dan schrik je je ook helemaal de pleuris. Gelukkig viel het allemaal mee. Rustig aan en we zien de foto's wel.
Ik moest wel gelijk aan Tasja denken een paar jaar terug op CK. Na het bestgaand moesten ze opstellen en hup daar ging Tasja ook neer. Bij Tasja was het toen dat ze door de spanning niet ging plassen en de spanning werd toen even teveel. Nienke had haar toen gelijk mee naar de trainer genomen en hup plassen maar...
Ik moest wel gelijk aan Tasja denken een paar jaar terug op CK. Na het bestgaand moesten ze opstellen en hup daar ging Tasja ook neer. Bij Tasja was het toen dat ze door de spanning niet ging plassen en de spanning werd toen even teveel. Nienke had haar toen gelijk mee naar de trainer genomen en hup plassen maar...
Wodan en ik M1+10
-
ik had liever gehad dat ze dat wel gedaan zou hebben.leoensuzanne schreef:Azalia's moeder kennende lijkt dat ook altijd een rustige dame. Ik heb wel altijd het idee gehad, dat er in dat koppie zoveel meer rond ging dan wij in de gaten hadden.
dan had ik haar kunnen gerust stellen of iets, het kwam nu zo plots..
arme schat, ze is er wel een stuk aanhangekelijker van geworden!
nog knuffelliger, en als we door het land met de grote ruinen lopen wil ze per se aan de andere kant lopen zodat ik tussen de ruinen en haar in loop...
het is ook zo'n lekkere muts!
( maar wel lief!!)
Azalie :: Isabeau
- Senna&Cajra
Och jee, ik lees nu pas het verhaal van Azalea op Horse Event. Jeetje dat is schrikken Fabienne. En laten wij nu met ringsteken vorige week hetzelfde meegemaakt hebben. Er deden mensen met een shetje mee voor een karretje. Shetje was wat in protest en vond het zoo spannend dat hij inenen wegviel en helemaal plat ging. Hij moest eerst even liggen en afgetuigd worden en kwam gelukkig ook weer in de benen. Die was ook even helemaal weg
! Gelukkig gaat Azalea ook weer goed.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
-
Jemig, da's wel ontzettend schrikken zeg!
Gelukkig dat het nu weer goed gaat met haar. Dat flauwvallen kon ik ook nog niet...
Jammer van je clinic, maar het is inderdaad veeeel belangrijker dat het weer goed met Azalia gaat.
Gaat die andere les/afspraak nog door van die therapie? Van die site die eerder in dit Topic genoemd is?
Gelukkig dat het nu weer goed gaat met haar. Dat flauwvallen kon ik ook nog niet...
Jammer van je clinic, maar het is inderdaad veeeel belangrijker dat het weer goed met Azalia gaat.
Gaat die andere les/afspraak nog door van die therapie? Van die site die eerder in dit Topic genoemd is?
-
-
-