ja ik krijg mijn paard bij huis! stal bijna af +buitenbak p4
Re: jaaaaaaa ik krijg mijn paard bij huis! update pag. 2!
jij hebt het goed voor elkaar! ziet er mooi uit 

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ik heb het mijn schat even laten lezen dat je dankzij zijn voorbeeld nu zo'n mooie stal krijgt. Ook in onze stal zijn delen van een voormalige veestal verwerkt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wauw, jaloehoers!!
Hou ons op de hoogte met (veel) foto's, hebben wij weer wat om over te dromen!
Hou ons op de hoogte met (veel) foto's, hebben wij weer wat om over te dromen!

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

wat schieten je stal lekker op zech, word mooi en lekker ruim.en als ik jou verhaal lees lijkt het wel of ik mijn eigen verhaal lees, mijn vriend heeft ook niks met paarden, maar bouwd wel 3 stallen waarvan er een nu als opslag dient omdat ik mijn fries verkocht heb.hij maakt een rijbak en als klap op de vuurpijl krijg ik nog meer land van hem om ook nog twee weidjes van te maken, wat hebben we toch lieve mannen he.daar mogen we best wel zuinig op zijn.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
40x60 is ook wel een hele grote bak hoor.
een wedstrijd bak voor het Z en hoger is 20x 60 en voor het mennen is het 30 x 60.
De standaard bakken bij huis zijn 20x40 dus als jij hem 3x zo groot wilt snap ik wel dat je dat niet krijgt hoor.
Maar super toch dat je paardje thuis kan staan en je er ook nog een bak bij krijgt.
een wedstrijd bak voor het Z en hoger is 20x 60 en voor het mennen is het 30 x 60.
De standaard bakken bij huis zijn 20x40 dus als jij hem 3x zo groot wilt snap ik wel dat je dat niet krijgt hoor.
Maar super toch dat je paardje thuis kan staan en je er ook nog een bak bij krijgt.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
haha ik wist wel dat ik hem niet kreeg hoor. dat is een beetje onze humor altijd klieren.
en dus viel het te proberen hahaha
maar zelfs met een roundpenn of 15x30 ben ik tevreden hoor. of alleen een lintje en wat bordjes in de grond prikken zoals ik dat vroeger als pennymeisje deed bij een boer.
en dus viel het te proberen hahaha
maar zelfs met een roundpenn of 15x30 ben ik tevreden hoor. of alleen een lintje en wat bordjes in de grond prikken zoals ik dat vroeger als pennymeisje deed bij een boer.

Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- cowgirlwillie
- Contacteer:
leuk anita! ja ik zag bij jullie al bekende hekken en die hadden wij ook nog over, waren voor de 2e hands verkoop. maar als je er zelf nog iets mee kan is het mooi meegenomen natuurlijk. 
Rowenna, dat klinkt inderdaad als een zelfde soort verhaal. mooie verhalen met toch een happy end haha en juist omdat ze er zelf zo'n hekel aan hebben is het nu wel extra lief en groot gebaar he? ik waardeer het dan ook des te meer nu.

Rowenna, dat klinkt inderdaad als een zelfde soort verhaal. mooie verhalen met toch een happy end haha en juist omdat ze er zelf zo'n hekel aan hebben is het nu wel extra lief en groot gebaar he? ik waardeer het dan ook des te meer nu.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- cowgirlwillie
- Contacteer:
leuk dat iedereen zo meeleefd zeg!
madam schuurt lekker. ze kroelt nooit met andere paarden, ik denk dat dit een soort "zelfhulp" is. Ze geniet dan echt...(ik kon een toepasselijker viezer woord bedenken dit woord dekt de lading ook wel hihi
)
ook is die wintervacht lekker los en jeukt vast ook wat. Affijn hals en kont worden met het hele gewicht tegen een paal gedrukt. onze stal zullen we dus wel lynda proof moeten maken anders duwt ze de boel straks zo om oooooh!
ik ga dus een koeborstel bestellen en laat deze bevestigen aan de muur. hopen dat ze zich daar dan op uitleefd ipv. de hekken...
(iemand hier had dat toch eens geprobeerd? )
echt leuk als je je stal zo kan maken als je zelf wilt, naar je eigen paardvriendelijke visie.
madam schuurt lekker. ze kroelt nooit met andere paarden, ik denk dat dit een soort "zelfhulp" is. Ze geniet dan echt...(ik kon een toepasselijker viezer woord bedenken dit woord dekt de lading ook wel hihi

ook is die wintervacht lekker los en jeukt vast ook wat. Affijn hals en kont worden met het hele gewicht tegen een paal gedrukt. onze stal zullen we dus wel lynda proof moeten maken anders duwt ze de boel straks zo om oooooh!
ik ga dus een koeborstel bestellen en laat deze bevestigen aan de muur. hopen dat ze zich daar dan op uitleefd ipv. de hekken...
(iemand hier had dat toch eens geprobeerd? )
echt leuk als je je stal zo kan maken als je zelf wilt, naar je eigen paardvriendelijke visie.
- cowgirlwillie
- Contacteer:
weer even een update!
Het gaat er mooi uitzien!
net poetsplaatsje ervoor.

Dat wiel moest ook ergens neergezet worden. Nou, Chris had wel gedacht dat ik het mooie decoratie zou vinden. nou en of!
hij heeft een wieltje gelast aan het hek zodat deze makkelijk kan draaien.
En een lynda proof en willemijn proof sluiting gemaakt. (soepel en makkelijk voor mij, te ingewikkeld voor lynda haha)

alleen de deelbare deur naar buiten moet nog. in principe kan ze er al wel in staan.
verder is nu uitgedacht waar het dammetje gemaakt moet worden, waar we hekken willen plaatsen. Waar de bak komt te liggen.
We willen vanaf het dammetje 2 hekken plaatsen zodat je het of naar de wei of naar de bak open kan zetten en ze zelf naar binnen en buiten kunnen wanneer ze willen.
chris heeft de bak 20x40m uitgemeten maar moest wel even slikken... zoveel land kwijt... aan zijn lieve vrouw... :eeeek:
tja, hij moet nog even merken dat hij met die bak juist meer land terug wint eigenlijk. want met slechter weer kunnen ze mooi in de bak en kan het land dus niet stukgelopen worden. (waar hij zo bang voor is, want dat doen paarden...)
Het gaat er mooi uitzien!
net poetsplaatsje ervoor.

Dat wiel moest ook ergens neergezet worden. Nou, Chris had wel gedacht dat ik het mooie decoratie zou vinden. nou en of!
hij heeft een wieltje gelast aan het hek zodat deze makkelijk kan draaien.
En een lynda proof en willemijn proof sluiting gemaakt. (soepel en makkelijk voor mij, te ingewikkeld voor lynda haha)

alleen de deelbare deur naar buiten moet nog. in principe kan ze er al wel in staan.
verder is nu uitgedacht waar het dammetje gemaakt moet worden, waar we hekken willen plaatsen. Waar de bak komt te liggen.
We willen vanaf het dammetje 2 hekken plaatsen zodat je het of naar de wei of naar de bak open kan zetten en ze zelf naar binnen en buiten kunnen wanneer ze willen.
chris heeft de bak 20x40m uitgemeten maar moest wel even slikken... zoveel land kwijt... aan zijn lieve vrouw... :eeeek:
tja, hij moet nog even merken dat hij met die bak juist meer land terug wint eigenlijk. want met slechter weer kunnen ze mooi in de bak en kan het land dus niet stukgelopen worden. (waar hij zo bang voor is, want dat doen paarden...)
Re: jaaaaaaa ik krijg mijn paard bij huis! weer n update pag. 3!
Wauw! Gaat er goed uit zien hoor!!

Djinty

Het vordert goed daar bij jullie. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste 'Lynda in de stal' foto's gaan zien.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

dat vraagt om een xtra grote biefstuk voor manlief als t helemaal af is, mooi hoor, bofkont!
- cowgirlwillie
- Contacteer:
haha ja ik zla hem extra verwennen.
ben zelf ook benieuwd wanneer ik de eerste in de stal foto's kan laten zien.
ze maken heel wat grapjes over de laatste dingetjes die altijd het allerlangst duren enzo... ik heb geduld...
ben zelf ook benieuwd wanneer ik de eerste in de stal foto's kan laten zien.
ze maken heel wat grapjes over de laatste dingetjes die altijd het allerlangst duren enzo... ik heb geduld...
Wow lekker grote stal heerlijk. Komt ze alleen te staan of lees ik daar gewoon overheen?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- cowgirlwillie
- Contacteer:
daar lees je overheen maar het is al zo'n lang topic dus dat begrijp ik hoor.
er komt een veulentje (of jaarling ofzo) bij. die kan dan eerst nog lekker groot worden en mettertijd lynda's plek overnemen.
er komt een veulentje (of jaarling ofzo) bij. die kan dan eerst nog lekker groot worden en mettertijd lynda's plek overnemen.
wauw, wat goed zeg! Heerlijk!
Het wordt mooi zeg! Daar zul je straks wel van genieten als je paard erin staat.
Odette&Fenna
Wauw, ziet er al super uit, en indedaad laat je niet gek makken door die man over die laatste dingetjes, gewoon lekker wachten
[heb je hem het hardst mee,anders krijgen ze nog schik, hihi.]

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Wat een perfecte huwelijkse voorwaarde 
Goede tip hihi!
Snap dat je niet kan wachten

Goede tip hihi!
Snap dat je niet kan wachten

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Machteld&Falco
Wauw, wat een leuk plekje! Fijn dat je man dit allemaal doet 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!