Abortus voor Paula
Annabel liet me gister de sms lezen, Ik had echt zo voor je gehoopt dat alles goed zou gaan. Erg sneu voor jou en voor Paula natuurlijk.
Gelukkig dat met Paula alles goed is. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen terwijl jij helemaal in Ierland zit.
Moeder natuur doet soms onvoorspelbare dingen.
Gelukkig dat met Paula alles goed is. Dat zou er ook nog eens bij moeten komen terwijl jij helemaal in Ierland zit.
Moeder natuur doet soms onvoorspelbare dingen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Jeetje zeg, wat naar! Snap dat je er graag voor Paula wil zijn. Gelukkig is ze OK. Sterkte ermee! 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties 
Heb vandaag ook foto's van Paula (en de rest van de paarden) ontvangen van mijn zus en Paula ziet er echt zo goed uit. Heel fris en wakker, dus dat doet me dan wel weer goed. Blijf het jammer vinden dat ik geen nakomeling van Paula krijg, maar ben nu vooral heel erg blij dat alle vier mijn paardjes gewoon gezond zijn!
En inderdaad, waarschijnlijk was er gewoon iets mis met de vrucht en dan kan het er maar beter nu uit zijn, dan dat je straks een zorgekindje hebt, wat na een paar maanden alsnog overlijdt

Heb vandaag ook foto's van Paula (en de rest van de paarden) ontvangen van mijn zus en Paula ziet er echt zo goed uit. Heel fris en wakker, dus dat doet me dan wel weer goed. Blijf het jammer vinden dat ik geen nakomeling van Paula krijg, maar ben nu vooral heel erg blij dat alle vier mijn paardjes gewoon gezond zijn!
En inderdaad, waarschijnlijk was er gewoon iets mis met de vrucht en dan kan het er maar beter nu uit zijn, dan dat je straks een zorgekindje hebt, wat na een paar maanden alsnog overlijdt

- nobbygaard
- Cindy+Uniek

Krijg er gewoon kippenvel van...
Gelukkig gaat het met de merrie goed!
Heel veel sterkte!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Wat verschrikkelijk om zo je merrie met veulen te vinden als je de stal binnnekomt!
Wat was het al een ''echt'' veulentje......helemaal af!
Kan me voorstellen dat het je niet onberoerd liet.
Gelukkig is je merrie verder helemaal in orde en gezond.
Veel sterkte hoor.
Wat was het al een ''echt'' veulentje......helemaal af!
Kan me voorstellen dat het je niet onberoerd liet.
Gelukkig is je merrie verder helemaal in orde en gezond.
Veel sterkte hoor.
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Wat zonde! Ik vind het echt heel sneu! Zielig voor jou, maar ook voor paula! Het was al best compleet zo te zien. Sterkte daphne en knuffel paula maar extra veel!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Echt kippenvel kreeg ik er van ...............
Heel veel sterkte toegewenst.
Als ik in jou schoenen zou staan en je bent al zo lang bezig om haar drachtig te krijgen en als het dan eindelijk lukt en ze verliest op 8 mnd haar veulentje dan zou ik haar niet meer laten dekken. Wees blij en tevreden met Paula. Sterkte !

Heel veel sterkte toegewenst.
Als ik in jou schoenen zou staan en je bent al zo lang bezig om haar drachtig te krijgen en als het dan eindelijk lukt en ze verliest op 8 mnd haar veulentje dan zou ik haar niet meer laten dekken. Wees blij en tevreden met Paula. Sterkte !
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten