Zanouk is verhuisd
Re: Zanouk is verhuisd
Ik vind een entreactie niet het probleem van een dierenarts. Coulant dat ze wat met de rekening gedaan hebben maar in principe kan de dierenarts er ook niks aan doen dat dat paard een entreactie krijgt.
Ctje 

dat ben ik ook met je eens hoor.... anders kan ik ook nog wat rekeningen ter discussie stellen
Nan heeft dat meerdere keren gehad

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- Ilonka
Volgens mij maakt het niet uit of jullie het er mee eens zijn het ging mij er om dat het nut kan hebben te bellen over de rekening. En om aan te tonen waarom ik de ambulante kliniek prettig in de omgang vind.
Heb je al gebeld Nienke?
Heb je al gebeld Nienke?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Nee nog steeds niet.. ik ben een uitsteller geloof ik. En een chaoot. Die moeten eigenlijk nooit verhuizen
Wilde ik bellen, rekening nergens te vinden.
Maandag ga ik ze bellen.
Inmiddels heeft er wel een (ex)da van stal naar gekeken, samen verband verwisseld, krammen zitten volgens haar wel goed, omdat ze verder nergens hadden gekund, de overige wond is een schaafwond, de onderhuid is daar niet beschadigd.
De rekening vond zij ook huizenhoog.

Maandag ga ik ze bellen.
Inmiddels heeft er wel een (ex)da van stal naar gekeken, samen verband verwisseld, krammen zitten volgens haar wel goed, omdat ze verder nergens hadden gekund, de overige wond is een schaafwond, de onderhuid is daar niet beschadigd.
De rekening vond zij ook huizenhoog.
Don't believe everything you think