Blinde Paniek

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
kristelhans

Re: Blinde Paniek

Bericht door kristelhans » wo 12 dec 2012, 13:29

Hee Kia,

Wat goed dat je toch weer aan de slag bent gegaan met Ahmon! Hij was dus nooit bang van auto's? Maar op die vlakte waren toch ook geen auto's? Of lees ik dan ergens overheen. Ik denk dat hij wellicht jouw spanning overneemt en daardoor kijkerig wordt. Misschien zijn ademhalingstechnieken ook wel zinnig op zo'n moment. Jij werkt toch bij een sportschool? Dan weer je vast iets van ademhalen en naar je buik ademen, etc. Jij leidt Ahmon en als jij rustig bent zal hij ook sneller kalmeren.

Heel veel succes en ik denk echt dat je het goed aanpakt zo! Afwisselen met een bomproof paard is alleen maar goed, en als je er aan toe bent, weer alleen. :) Zet 'm op!
Jilly

Bericht door Jilly » wo 12 dec 2012, 14:14

Volgens mij is Ahmon toch op een auto gevlogen met het naar huis rennen? Zijn kijkerigheid naar auto's is wel verklaarbaar dus.

Maar heel fijn dat je het weer oppakt. Ik hoop dat je over een tijdje weer stressvrij naar buiten kan!

En nu even voor beider gemoedsrust met een bomproof paard meegaan hoor. Ik ging vroeger meestal alleen wandelen, maar nu ik leuke stalgenoten heb die ook wandelen gaan we vaker samen weg. Wil niet zeggen dat hij er moeilijker over doet als we alleen gaan hoor.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 12 dec 2012, 20:21

Ja, sorry, had het even terug moeten lezen..
ing-1970

Bericht door ing-1970 » za 15 dec 2012, 20:01

idd wat een belevenis zeg.
de meisjes goed in de gaten houden dat ze met dit weten te handelen,en geen traumatische ervaring krijgen.
natuurlijk blijft dit wel hun hele leven herinneren.
Ze moeten het vertrouwen weer langzaam terug krijgen.

Maar ikzelf persoonlijk zou ook niet zo gauw meer durven.
gelukkig is niemand dan ernstig gewond ,want dat zou dan echt ellendig zijn.

enne een 3 maanden oude mercedes aan gort :=
Afbeelding
AmonDhay

Bericht door AmonDhay » ma 18 feb 2013, 15:19

Ik wil iedereen heeeeeeul erg bedanken voor de berichtjes ze hebben me echt goed gedaan!
Afgelopen tijd heb ik Amon-dhay veel gelongeerd (als het weer een beetje mee werkte) zaterdag avond voor het eerst weer fatsoenlijk in de bak gereden.

Maar ik wilde jullie graag mededelen dat ik vandaag, samen met stalgenootje en haar fjord naar buiten ben geweest.. we zijn anderhalf uur weg geweest! *o/*
Lekker gestapt en kleine stukjes wezen draven... Hij is 3 x geschrokken waarbij hij zich omdraaide.
Heb bij het omdraaien niet 1 keer gedacht, "ojee nu gaat ie weer" kon hem makkelijk doordraaien en dan stond ie gelukkig weer bij de billen van zn vriend Zebo geparkeerd.
Betrapte mezelf er wel op dat ik bij het schrikken hem vast hou, probeer mn hand dan gelijk weer te ontspannen.

Ik heb wel voor mijn eigen gedachte en zekerheid een slof er aan geknupt, wel gewoon lang gelaten, ben helemaal niet van de slof en andere dingen, maar als er iets gebeurde, dan had ik misschien nog wat extra's..
Gelukkig heb ik hem in geen 1 keer hoeven te gebruiken!

Ik heb me nu zelf ook opgegeven voor de "cross" in april bij het defensie terrein.. dus nu als stok achter de deur dat ik nu wel moet doorzetten.

Iedereen bedankt! Wij beginnen weer met een nieuwe start!

Links Amon & Rechts Zebo
Afbeelding

Afbeelding
Amon-dhay mijn Schatje!! :D
(Manus x Ragni v. Lenngard)
Viv

Bericht door Viv » ma 18 feb 2013, 15:49

Kijk dat zijn goede berichten. Succes met de cross!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
janna
Contacteer:

Bericht door janna » ma 18 feb 2013, 17:58

Kijk dat is super nieuws, lekker zo doorgaan!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 19 feb 2013, 16:27

YES! Volhouden Kia, voor je het weet ga je het weer echt leuk vinden! :P
Plaats reactie