Beer en het zadel-avontuur!
Re: Beer en het zadel-avontuur!
Nou dat klinkt goed Kristel! Hopelijk hebben jullie er beide veel plezier van. En idd: strax springfoto's!
Wie had dat ooit gedacht dat jij van je boomloos zou afstappen!
Wie had dat ooit gedacht dat jij van je boomloos zou afstappen!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
- Ilonka
Massimo rules!
Ik ben ook nog heel blij met die van mij, ik had één van de eerste Massimo's in NL en rij er nog steeds op. Inmiddels op maat gemaakt voor Brass, nadat hij jaren dienst heeft gedaan op Ilonk.
Ik ben ook nog heel blij met die van mij, ik had één van de eerste Massimo's in NL en rij er nog steeds op. Inmiddels op maat gemaakt voor Brass, nadat hij jaren dienst heeft gedaan op Ilonk.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- kristelhans
Ik ben ook fan hoor!
@Pasja, ik had het altijd wel in mijn hoofd, Beer is zo gegroeid, boomloos was een fijne oplossing maar in combinatie met lange afstanden niet ideaal! Dit kwam op mijn pad, het heeft zo moeten zijn!
@Pasja, ik had het altijd wel in mijn hoofd, Beer is zo gegroeid, boomloos was een fijne oplossing maar in combinatie met lange afstanden niet ideaal! Dit kwam op mijn pad, het heeft zo moeten zijn!

Wel fijn dat je een goed passend zadel hebt gevonden daarvoor. Maar de cheyenne beviel op zich wel heel goed toch? Tenminste als ik het boomloze topic zo doorspit... Ik ben nl. zelf aan het overwegen om over te stappen en twijfel nu tussen cheyenne en cherokee. Ga denk ik kijken of ik beide kan testen.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
Wat super dat je zo'n fijn (en ook nog passend
) zadel hebt gevonden zeg!
Dat bitje ga ik even googlen.. misschien moet ik de combinatie allervriendelijkste bitje in combinatie met buiten soms aller-onvriendelijkste Zanouk toch eens nader onder de loep nemen...

Dat bitje ga ik even googlen.. misschien moet ik de combinatie allervriendelijkste bitje in combinatie met buiten soms aller-onvriendelijkste Zanouk toch eens nader onder de loep nemen...

Don't believe everything you think
- kristelhans
Ja beviel supergoed maar we maken gewoon echt teveel kilometers voor een boomlooszadel. Als ik 40 km lichtrijd, verdeelt dat zadel de druk gewoon niet goed genoeg.Pasja schreef:Wel fijn dat je een goed passend zadel hebt gevonden daarvoor. Maar de cheyenne beviel op zich wel heel goed toch? Tenminste als ik het boomloze topic zo doorspit... Ik ben nl. zelf aan het overwegen om over te stappen en twijfel nu tussen cheyenne en cherokee. Ga denk ik kijken of ik beide kan testen.
Wat een heerlijk zadel he?
Ik heb vorig jaar een Massimo gekocht. Toen was ik nog helemaal into dressuur (
) en op de Trail kon ik echt mijn benen niet kwijt leek wel. Tegen dat ik dat dressuurzadel had heb ik met een ander paard nog hoop en al 20 lessen gereden en met Hay een keer of 5 in de bak haha. Nu sla ik mezelf dus voor het hoofd dat ik niet voor de trail ben gegaan... Maar ach, ik hoef (gelukkig!) geen 4 km te lichtrijden dus als korte-ritten-buitenrij-zadel voldoet het ook wel hihi
Veel plezier er mee, maar dat lukt vast!
Ik heb vorig jaar een Massimo gekocht. Toen was ik nog helemaal into dressuur (

Veel plezier er mee, maar dat lukt vast!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.