Van een niet zo'n happy birthyday naar lichtpuntje..
Re: Van een niet zo'n happy birthyday naar lichtpuntje..
Jeetje meis wat heftig! Zou me ook wilde schrikken hoor!! Super gefeliciteerd met Fjella haar punten, dat is wel weer super 

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Jonge jonge Es wat een verhaal zeg, arme kleine Hetwich,wat meot jij geschrokken zijn zeg, zie je gezicht al helemaal voor me.
hoe is het nu inmiddels met je meisje.
Wat een super punten voor Fjella zeg en ook voor Flam natuurlijk, zijn beide mooie dames.
Ondanks de schrik je hebt gehad met Hetwich, heb je toch een fijn momend gehad.
Hopelijk is Hetwich weer gauw de oude.
hoe is het nu inmiddels met je meisje.
Wat een super punten voor Fjella zeg en ook voor Flam natuurlijk, zijn beide mooie dames.
Ondanks de schrik je hebt gehad met Hetwich, heb je toch een fijn momend gehad.
Hopelijk is Hetwich weer gauw de oude.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Jaa gefeliciteerd, dat ten eerste, want lichtpuntje? Mag ook wel heuze lichtpunt zijn eigenlijk...ik weet hoe druk je je er over kon maken en dit is toch wel práchtig!! superfjella....die twee dames van ons doen niet veel voor elkaar onder
(daarmee dus gelijk het antwoord op de vraag die we ons de afgelopen weken hebben gesteld)
Hoe is het nu met Hedwich en Tea? Weer veilig thuis aangekomen?

Hoe is het nu met Hedwich en Tea? Weer veilig thuis aangekomen?
Geluk is de vrucht van intens werk
Heftig allemaal Esther! een super mooi resultaat voor Fjella waar je trots op kunt zijn!
Hopen dat Hedwich snel weer beter is
Hopen dat Hedwich snel weer beter is
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Nou we hebben in ieder geval wat meegemaakt, ahumm.
Het was echt even goed schrikken van kleine Hedwich, gelukkig staat ze weer heerlijk met mama en zus in de wei, geef haar maar een dikke knuffel!
(Het was ook wel even raar na Oldeberkoop bij het thuis brengen van jouw, met Eachann achterin de trailer, op zijn geboortegrond, met op dat moment geen enkele andere fjord daar..)
En Fjella heeft het echt superdepuper goed gedaan, 39punten!!! Echt super gaaf!! Ze is ook zo´n mooi plaatje en zo correct, en ze gedroeg zich keurig.
Het was echt even goed schrikken van kleine Hedwich, gelukkig staat ze weer heerlijk met mama en zus in de wei, geef haar maar een dikke knuffel!
(Het was ook wel even raar na Oldeberkoop bij het thuis brengen van jouw, met Eachann achterin de trailer, op zijn geboortegrond, met op dat moment geen enkele andere fjord daar..)
En Fjella heeft het echt superdepuper goed gedaan, 39punten!!! Echt super gaaf!! Ze is ook zo´n mooi plaatje en zo correct, en ze gedroeg zich keurig.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
ik ben ook erg benieuwd hoe het met Hedwich gaat....
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Gisteren mochten we Tea en Hedwich weer ophalen bij de kliniek. Ik ging er echt heen met een klomp in mijn maag, hoe zal het eruit zien, had me op het ergste voorbereid, maar het viel me reuze mee.
Tea en Hedwich stonden samen lekker hooi te eten, en de wond zag er netjes uit, niet meer gezwollen, dat was het wel, maar echt het ziet er best goed uit!!
Assistenten hebben even geholpen met het laden en daar ging het zaakje op weg naar huis. Gelukkig ha dik een ander halster voor haar meegenomen, want die oude was dus aan flarden!! Had nog bewust het touw niet aan het ringetje gedaan, want die zijn snel stuk, maar het hele bandje tussen keel en neusriem is aan gort..
Hedwich is wel weer schuw geworden, maar dat is niet zo gek, we zien wel en doe mijn best om haar weer plat te knuffelen.
Thuisgekomen Hedwich eerst in de trailer haar AB gegeven, wel zo makkelijk en daarna mochten ze lekker de wei op.
Nou, Hedwich was duidelijk blij weer thuis te zijn, springen en doen, die danste weer door de wei!!
Tea ging even lekker liggen rollen, heerlijk!!
Vervolgend Fjella gepakt, die stond nog in de stal, en er ook bij in gezet, nou de twee dames hebben zich beide even uitgeleefd, ik hield af en toe mijn hart vast met Hedwich, maar het ging allemaal goed!!
Had ze er wat gras bij gegeven en Tea viel daar meteen op aan en na een poosje de beide kinderen ook! Was echt heerlijk om ze allemaal weer thuis te hebben!!
Maar echt, zoals het eruit zag kon ik me niet voorstellen dat het nog maar 2 dagen geleden was dat het was gebeurt..
Waar ik nog erg mee zit is de financiën, heb daar echt een knoop van in mijn maag. Het is niet mijn veulen officieel, maar zit met een giga schuldgevoel!! We moeten maar even rond de tafel.. Kijken hoe we dit netjes gaan oplossen..
Tea en Hedwich stonden samen lekker hooi te eten, en de wond zag er netjes uit, niet meer gezwollen, dat was het wel, maar echt het ziet er best goed uit!!
Assistenten hebben even geholpen met het laden en daar ging het zaakje op weg naar huis. Gelukkig ha dik een ander halster voor haar meegenomen, want die oude was dus aan flarden!! Had nog bewust het touw niet aan het ringetje gedaan, want die zijn snel stuk, maar het hele bandje tussen keel en neusriem is aan gort..
Hedwich is wel weer schuw geworden, maar dat is niet zo gek, we zien wel en doe mijn best om haar weer plat te knuffelen.
Thuisgekomen Hedwich eerst in de trailer haar AB gegeven, wel zo makkelijk en daarna mochten ze lekker de wei op.
Nou, Hedwich was duidelijk blij weer thuis te zijn, springen en doen, die danste weer door de wei!!
Tea ging even lekker liggen rollen, heerlijk!!
Vervolgend Fjella gepakt, die stond nog in de stal, en er ook bij in gezet, nou de twee dames hebben zich beide even uitgeleefd, ik hield af en toe mijn hart vast met Hedwich, maar het ging allemaal goed!!
Had ze er wat gras bij gegeven en Tea viel daar meteen op aan en na een poosje de beide kinderen ook! Was echt heerlijk om ze allemaal weer thuis te hebben!!
Maar echt, zoals het eruit zag kon ik me niet voorstellen dat het nog maar 2 dagen geleden was dat het was gebeurt..
Waar ik nog erg mee zit is de financiën, heb daar echt een knoop van in mijn maag. Het is niet mijn veulen officieel, maar zit met een giga schuldgevoel!! We moeten maar even rond de tafel.. Kijken hoe we dit netjes gaan oplossen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jeetje wat een verhaal
Kan me voorstellen dat je dan helemaal overloopt van emotie
Gelukkig is Hedwich weer lekker terug in de wei...en Fjella, superpaard...gefeliciteerd hoor

Kan me voorstellen dat je dan helemaal overloopt van emotie

Gelukkig is Hedwich weer lekker terug in de wei...en Fjella, superpaard...gefeliciteerd hoor

...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

Ik herken dat gevoel ook wel dat Annabel beschrijft. Iedereen zegt al de hele tijd dat jij kampioen zult worden maar zelf heb je zoiets van 'eerst zien dan geloven'. Bij ons ging het 2 jaar geleden dan wel niet om het dagkampioenschap maar om het veulenkampioenschap. Het was toen Ferro tegen Fjella, allebei 40 punten gekregen. Steeds hoorde ik weer, Ferro gaat het worden, daar kunnen ze niet omheen. En ik dacht maar steeds 'ik wil het Van Bon eerst horen zeggen voordat ik het geloof'. Het gevoel wat er dan door je heen gaat als idd dan jouw paard als kampioen wordt uitgeroepen dat is onbeschrijflijk, dat is zo gaaf!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een verhaal Esther, mijn hemel zeg! Gefeliciteerd met de runten van Fjella.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Wat een naar ongeluk met Hedwich brrr. Blij te lezen dat het er netjes uitziet en dat ze weer lekker thuis zijn.
Succes met de rompslomp er nog omheen.
En Fjella... Jaaa dat is een groot lichtpunt. Heerlijk!
Succes met de rompslomp er nog omheen.
En Fjella... Jaaa dat is een groot lichtpunt. Heerlijk!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

wat een verhaal
ben blij voor hedwich dat ze ondertussen al terug thuis is
en wat een super punten voor Fjella, echt super hoor
ben blij voor hedwich dat ze ondertussen al terug thuis is
en wat een super punten voor Fjella, echt super hoor
Jemig Esther wat een tropendagen heb jij gehad.
Fijn dat het met Hedwich goed lijkt te gaan nu en dat ze niet meer op de kliniek staat.
En van harte met de resultaten van Fjella!
Fijn dat het met Hedwich goed lijkt te gaan nu en dat ze niet meer op de kliniek staat.
En van harte met de resultaten van Fjella!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
sjeetje wat een heftig verhaal. gelukkig met een happy end.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Wat een emotionele achtbaan zeg. Arme jij
. Ik zou het ook helemaal besterven als mijn kleine veulen helemaal onder het bloed zou zitten. Gelukkig datje ze nu weer thuis hebt.
En gefeliciteerd met je super Fjella
. In het vervolg niet meer twijfelen over naar de keuring gaan hoor
.

En gefeliciteerd met je super Fjella

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Tjesuz je maakt wat mee Es. Gelukkig is het goed afgelopen met Hedwich, hoe denken ze bij de kliniek hoe het gaat genezen.
En Fjell toch super! Van harte hoor!
En Fjell toch super! Van harte hoor!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Wat fijn dat het weer een stuk beter gaat met Hetwich, en lekker verwennen hoor, dan krijgt ze vanzelf wel weer vertrouwen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
jeetje Esther kan me voorstellen dat je even goed van slag was meis, gelukkig heb je je meiden weer thuis en heeft Fjella goed haar best gedaan op de keuring.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

wat een verhaal Es!
ik hoop dat het netjes geneesd, dat je met deze topper ook nog ff goed kan scoren op een andere keuring.
ik hoop dat het netjes geneesd, dat je met deze topper ook nog ff goed kan scoren op een andere keuring.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Tjee Es , wat zul jij geschrokken zijn.
Fijn dat je haar weer thuis hebt.
Veulens genezen gelukkig snel.
Heel veel sterkte.
Fijn dat je haar weer thuis hebt.
Veulens genezen gelukkig snel.
Heel veel sterkte.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.