Mijn shet kon me op die manier ook het bloed onder de nagels vandaan halen. Bij ons is het niet erg, want de drukke wegen zijn veel verder weg.. Vandaar ook bloed onder de nagels, want ze staan en als je er bijna bent, 'Toedels' en weg zijn ze weer.. Het is gewoon psychologische oorlogvoering..
Dus dan inderdaad de andere paarden snoep gaan geven, dan staan ze al vrij snel beteuterd te kijken..
Bij de weg is het wel veel gevaarlijker, dan ben je inderdaad meer bezorgd en bang dan boos.. Gelukkig is het goed afgelopen!!
Fjord on the run
Re: Fjord on the run
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een stouters zeg, gelukkig is het goed afgelopen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
gelukkig is het goed afgelopen. Maar wat moet je in de stress zitten zeg op zo'n moment.
---
ja dat kan je wel stellen, zeker toen ze in eerste instantie richting de provinciale weg ging, gelukkig was ik op tijd om ook die kant op te gaan en ging ze toen richting het dorp. Ook niet ideaal, maar minder gevaarlijkGerritje schreef:gelukkig is het goed afgelopen. Maar wat moet je in de stress zitten zeg op zo'n moment.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd