Hij stond vandaag heerlijk te smikkelen hoor!!
Vandaag mocht hij kennismaken in de bak met de 'buitenlander' wat technisch gezien natuurlijk niet klopt.. De fjorden zijn juist import, hihi..
Hij was wel gecharmeerd van Wolly, misschien toch een beetje discriminatie, want zij liepen met z'n tweeën voorop en Friesje liep er achteraan.. Beetje buitengesloten, maar hij had het zelf nogal niet door, dus dat scheelde..
Toen ik vanmorgen bij hem kwam stond hij heerlijk rustig met een hanglipje op stal, hihi..
Hij is weg gebracht
@Mieke: Zeg ook niet dat ik Friezen lelijk vind. Want ik vind het echt mooie dieren met uitstraling. Het is alleen zo´n rare vogel naast al die fjorden.
En vandaag lekker Wood naar buiten gehad. Had een halster gepakt die wel redelijk groot was maar misschien volgende keer toch nog maar een maatje groter nemen. Want paste echt net...(stond echt even te passen en te meten met dit halster) is ook wel echt wat want bij wolly zijn ze vaak allemaal te groot.
Maar hij heeft zich lekker kunnen uitleven met Wolly en Fries.

En vandaag lekker Wood naar buiten gehad. Had een halster gepakt die wel redelijk groot was maar misschien volgende keer toch nog maar een maatje groter nemen. Want paste echt net...(stond echt even te passen en te meten met dit halster) is ook wel echt wat want bij wolly zijn ze vaak allemaal te groot.
Maar hij heeft zich lekker kunnen uitleven met Wolly en Fries.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)