dan weet je in ieder geval wat er mis is/kan zijn

Ja idd ook mijn idee. Een keer helemaal goed doorlichten kan geen kwaad lijkt mij zo. En zoals ik al eerder zei. Straks als je weer mag rijden, begin dan rustig aan met staprondjes ohz.Viv schreef:Idd ik vraag me eigenlijk af waarom dat nog niet gebeurd is, als mijn paard ZO vaak kreupel zou zijn was er allang een uitgebreid onderzoek geweest want dit is niet normaal voor een jonge merrie waar eigenlijk amper wat mee gedaan wordt.lientje schreef:Das goed balen dree! IK zou eigenlijk zelf haar eens rontgenologisch laten keuren. ik vind het namelijk toch geen beste zaak dat een paard zo vaak kreupel is. of een fysio of osteopaat ofzo laten kijken. Die hebben vaak net ff een andere kijk dan een DA
WEl erg frusterend hoor sterkte ermee!!
Sterkte Dree!
Dat was ook mijn eerste reactie. Gisteravond boekje gelezen en nu kom ik weer op FW en lees ik dit.Vera schreef:dat is echt balen, ik lees net in het boekje hoe goed het weer ging met vinga, en nu dit.....
Daar kan ik helemaal in komen. Vreselijk is dat. Bij iedere stap wil je kijken of ze nog wel rad loopt. Ik kijk ook altijd naar imka dr hoofd onder het lopen of ik die niet zie knikken. Ik maak mijzelf ook helemaal gek wat dat betreft. Ik hoop dat morgen de dierenarts iets vinden kan. Want van deze onzekerheid word je ook gillend gek.Dreeke schreef:Ja ik wil van beide benen foto's laten maken of een scan, ligt er aan wat de DA adviseerd. Ben het zo beu! Ook tijdens het rijden zit ik niet meer op mn gemak omdat ik bang ben dat ze zich verstapt.
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'