Donderdag belangrijke dag voor ons.... (UITSLAG PAG. 4)
Re: Donderdag belangrijke dag voor ons.... (UITSLAG PAG. 4)
Snap best dat je het niet zo ziet zitten.
Maar schiefels komen vaak goed (met of zonder operatie), 'tuurlijk moet je het nog afwachten.
Positief is hij loopt niet kreupel, heeft vermoedelijk dus geen pijn.
En iets later beleren is niet zo'n drama, hij is nog piep jong!
Snap dat je je er echt op verheugd had, lekker aan de slag....
Beterschap.
Maar schiefels komen vaak goed (met of zonder operatie), 'tuurlijk moet je het nog afwachten.
Positief is hij loopt niet kreupel, heeft vermoedelijk dus geen pijn.
En iets later beleren is niet zo'n drama, hij is nog piep jong!
Snap dat je je er echt op verheugd had, lekker aan de slag....
Beterschap.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Jeetje Dree, ik snap dat je baalt. Maar echt, een griffelbeenfractuur is niet het einde van de wereld. Komt echt weer goed met jouw kanjer.
Ik ben blij voor je dat zijn hoeven goed zijn.
Ik ben blij voor je dat zijn hoeven goed zijn.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Dat is goed nieuws met een donker randje!!
Fijn dat zijn hoeven goed zijn!! Dat is het belangrijkste!!
Het paard van een vriendin van mij had ook zijn griffelbeentje gebroken, hij is toen geopereerd, het griffelbeentje is eruit gehaald, en later liep hij Z2!
Dus niet de moed opgeven!!
Ik weet hoe het is om altijd pech te hebben, bij ons is het niet anders, maar je moet voor Dakota positief blijven denken. Even je kiezen op elkaar en dan komt het gewoon goed.
Ooit moet die duivel op je schouder toch weg gaan, sterkte ermee
Fijn dat zijn hoeven goed zijn!! Dat is het belangrijkste!!
Het paard van een vriendin van mij had ook zijn griffelbeentje gebroken, hij is toen geopereerd, het griffelbeentje is eruit gehaald, en later liep hij Z2!
Dus niet de moed opgeven!!
Ik weet hoe het is om altijd pech te hebben, bij ons is het niet anders, maar je moet voor Dakota positief blijven denken. Even je kiezen op elkaar en dan komt het gewoon goed.
Ooit moet die duivel op je schouder toch weg gaan, sterkte ermee

Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Zo dat is zeker even schrikken zeg! zeker als je dit niet had voorzien.
maar idd het is niet het einde zo te lezen gezien de ervaringen van anderen. dus kop op! Tuurlijk is het moeilijk positief te blijven. ken het gevoel maar al te goed. Maar let op dat straal je ook uit naar je paardje. En ik ben ervan overtuigd dat als je altijd negatief denkt dit "lot" je ook 'grijpt'. Dus lekker poetsen en kroelen die 2 maanden. Denk maar zo het zijn er maar 2!

maar idd het is niet het einde zo te lezen gezien de ervaringen van anderen. dus kop op! Tuurlijk is het moeilijk positief te blijven. ken het gevoel maar al te goed. Maar let op dat straal je ook uit naar je paardje. En ik ben ervan overtuigd dat als je altijd negatief denkt dit "lot" je ook 'grijpt'. Dus lekker poetsen en kroelen die 2 maanden. Denk maar zo het zijn er maar 2!

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
oh Andrea, wat balen
Maar gelukkig zijn zijn hoeven wel goed, dat is positief! Ik oop dat alles met een sisser afloopt en je dan lekker met je mooie vent aan de slag kan gaan!

Maar gelukkig zijn zijn hoeven wel goed, dat is positief! Ik oop dat alles met een sisser afloopt en je dan lekker met je mooie vent aan de slag kan gaan!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
dat is wel even een domper op het goede nieuws,dat zag je natuurlijk nooit aankomen.
wil je op later tijdstip de hoeven ook nog een keer op de foto's of zou dit voldoende moeten zijn om er op te kunnen vertrouwen?
kom op meis,nog ff doorbijten,en dan breekt voor jullie ook het zonnetje door,waar je dan over een jaartje tijdens een buitenrit heerlijk van gaan genieten
wil je op later tijdstip de hoeven ook nog een keer op de foto's of zou dit voldoende moeten zijn om er op te kunnen vertrouwen?
kom op meis,nog ff doorbijten,en dan breekt voor jullie ook het zonnetje door,waar je dan over een jaartje tijdens een buitenrit heerlijk van gaan genieten

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- Cindy+Uniek
he wat balen dree....
maar wat iedereen al voor mij schrijft, gelukkig zijn hoeven goed! (hoe groot is nu nog de kans dat het alsnog komt? of hoe vaak moet je dit onderzoek herhalen?)
en ik lees alleen maar positieve berichten over dat griffelbeen dus ik heb er ook alle vertrouwen in dat dat goed komt
het is idd wel heel zuur dat je er toen naar, hebt laten kijken en groen licht kreeg om gewoon aan de slag te gaan met hem en dan nu dit....
ik snap dat je nu teneergeslagen bent, maar je moet toch ook een beetje de positieve kant zien meis, anders stelt het leven weinig meer voor, ving heeft je een mooie zoon gegeven waar jij nog jaartje van gaat genieten
en dan is het rijden maar iets later aan de orde, kom je maar een keertje op mijn d'tje hobbelen 

maar wat iedereen al voor mij schrijft, gelukkig zijn hoeven goed! (hoe groot is nu nog de kans dat het alsnog komt? of hoe vaak moet je dit onderzoek herhalen?)
en ik lees alleen maar positieve berichten over dat griffelbeen dus ik heb er ook alle vertrouwen in dat dat goed komt

het is idd wel heel zuur dat je er toen naar, hebt laten kijken en groen licht kreeg om gewoon aan de slag te gaan met hem en dan nu dit....
ik snap dat je nu teneergeslagen bent, maar je moet toch ook een beetje de positieve kant zien meis, anders stelt het leven weinig meer voor, ving heeft je een mooie zoon gegeven waar jij nog jaartje van gaat genieten

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Begrijpelijk dat je je ellendig voelt.
Je hoopt zo dat alles goed is en dan nog krijg je een domper....
Het is toch een opluchting om te horen dat z'n hoeven goed zijn.
En als ik de verhalen hierboven zo allemaal eens lees komt het met de schieffel ook wel goed.
Sterkte...
en beterschap voor dakota
Je hoopt zo dat alles goed is en dan nog krijg je een domper....
Het is toch een opluchting om te horen dat z'n hoeven goed zijn.
En als ik de verhalen hierboven zo allemaal eens lees komt het met de schieffel ook wel goed.
Sterkte...

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
- rocky&moby
wat vervelend voor je maar zie het zo gelukkig zijn jullie er nu optijd bij. Hopelijk hersteld hij met rust goed en kunnen jullie daarna heel veel jaren met elkaar vooruit.
heel veel sterkte voor jou en dakota.
heel veel sterkte voor jou en dakota.
Dat is een tegenvaller zeg. Gelukkig is alles goed met zijn voeten. Sterkte!
Odette&Fenna
Tjee, dus toch een minder leuke uitslag. Gelijk zijn de hoeven goed, dat lijkt me toch het belangrijkst!
Mijn vorige pony heeft ooit een gebroken griffelbeentjes gehad. Na zes weken rust (24/7 weidegang, dat wel) was het perfect geheeld. Maar dat was ook een hele mooie rechte breuk. Ik duim voor jou dat het bij jullie ook zo gaat!
Mijn vorige pony heeft ooit een gebroken griffelbeentjes gehad. Na zes weken rust (24/7 weidegang, dat wel) was het perfect geheeld. Maar dat was ook een hele mooie rechte breuk. Ik duim voor jou dat het bij jullie ook zo gaat!
He gatsie, het zit jullie inderdaad niet mee! Maar inderdaad proberen van het positieve uit te gaan, al kan ik me best voorstellen dat dit even flink hard aankomt! Veel sterkte er mee!
Dat is niet leuk om te horen. Probeer wel positief te blijven (moeilijk snap ik wel) want al die negatieve energie pakt Dakota ook alleen maar op en daar wordt het niet beter van. Sterkte.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Dat kan ik mij heel goed voorstellen!Dreeke schreef:@ Kristel: je moest eens weten hoe veel ellende ik met mijn paarden heb gehad, zowel met Vinga als Dakota. Vinga ben ik uiteindelijk op 7 jarige leeftijd kwijt geraakt en met Dakota heb ik ook alweer genoeg te voorduren gehad. Op den duur wordt je daar wel negatief van hoor...
Tuurlijk geef ik de moed niet op, maar zo af en toe zie ik het wel eens niet meer zitten.
Maar kop op Dree! Dakoot is een sterk paard, jullie slaan er vast wel door heen!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Super dat de uitslag van zijn hoeven goed is! Helaas is dat griffelbeentje dan een domper. Komt goed meid!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
hoe gaat het nu met Kootje en rust nemen?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Tja hij is wel behoorlijk opstandig, had me voorgenomen om met hem te gaan wandelen maar dat laat ik wel, meneer stuitert de pan uit, zeker nu het weer wat "warmer" begint te worden krijgt hij al een beetje de voorjaarskriebels. Dus het is helaas eenzame opsluiting in de paddock.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
altijd nog beter dan een dichte stal. en het is voor een goed doel. Straks is hij dit weer vergeten en kan hij heerlijk met jou op zn rug zeeland onveilig maken
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.