Zadelpasser kwam uurtje te laat maar ala. Zadel lag 98% correct, zag ze maar weinig maar kon wel aan de vulling van de kussen mijn probleem herkennen (van achter naar voor door zadel gewipt worden en scheef zakken naar rechts). Was simpel op te lossen. Dus terplekke werd hij bijgevuld/leeg gehaald en tussendoor gepast en nog beetje bijgewerkt (kijk zo hoort het) en toen proefrijden.
Wauw..... weg onzekerheid, weg scheefheid. Hij lag als een huis, Kdies liep direct nagefelijk en ontspannen. Echt een wereld van verschil in 1 minuut, letterlijk.
Weg was mijn onzekerheid en heb weer heerlijk in mn uppie door de bak gereden. Vond het gewoon jammer dat ik er weer af moest omdat we ook nog sinterklaasgedoe hadden bij mn broertje.
Wist niet een beetje wol zoveel verschil kon maken.
Hij moest weer wat meer spiertjes krijgen van voren want die waren weg na 2 mnd stilstaan maar dat kwam wel weer. En vandezomer komt ze ook naar het jubileum (ze heeft jaren bij het stamboek gewerkt, dus was erg content met dr klantje

Absolute aanrader!!
Morgenochtend mag meneertje weer voor de wagen aan het werk, en komende week ga ik toch maar eens een lesje plannen