Alinde gedood door de bliksem
Re: Alinde gedood door de bliksem
Kippenvel van het verhaal wat ik helaas moet lezen en de lieve reacties van alle FW'ers.
Wat een vreselijk moment moet het geweest zijn Lisa; Hartverscheurend..
Ik wens je heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd!
Wat een vreselijk moment moet het geweest zijn Lisa; Hartverscheurend..
Ik wens je heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
- nancy imka
Ik werd net gebeld door Desire en vroeg of ik al op FW gekeken had want Alinde was getroffen door de bliksem. Ik dacht meteen oh nee, ze was zo wijs met haar paardje. Zo blij en zo trots, en dat nu dat kleine wijffie ernaast. Wat een verdriet! Wat een ellende zo ineens... Het is verschrikkelijk voor zo'n kleintje om zo snel al zonder moeder door te moeten. Maar gelukkig Lisa heb je nog een heel kostbaar en mooi geschenk van Alinde gekregen. Ik hoop voor je dat je er een ontzettend leuk lief en prachtig mooi paardje aan hebt en je daardoor voor altijd een mooi aandenken aan Alinde hebt.
Meis heel veel sterkte in deze moeilijke periode! En kop op, hou je sterk en zorg goed voor Hjaila ze is het mooiste geschenk wat je gehad hebt van Alinde!
Meis heel veel sterkte in deze moeilijke periode! En kop op, hou je sterk en zorg goed voor Hjaila ze is het mooiste geschenk wat je gehad hebt van Alinde!

Jeetje, woorden schieten gewoon te kort. Heel veel sterkte in deze moeilijk tijd!!!
Eros: Topas x Polly (v Halstor)

Ik lees alles met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen wat een groot verlies voor jullie dit kan een mens toch niet aan.
Ik begrijp heel goed dat zelf reageren even niet kan, heel veel strekte en ik hoop dat je steun uit Hjala kan halen dan heb toch nog wat van Alinda bij je.
Ik begrijp heel goed dat zelf reageren even niet kan, heel veel strekte en ik hoop dat je steun uit Hjala kan halen dan heb toch nog wat van Alinda bij je.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Pff ik zat in het topic op ZG en werd echt even helemaal naar
wat een verschrikkelijk nieuws. Meer voor je doen als je sterkte en heel veel kracht voor de komende tijd toewensen kan ik helaas niet.
Ik denk aan je Lisa, dit had nooit mogen gebeuren

Ik denk aan je Lisa, dit had nooit mogen gebeuren

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
ik ken je ook niet persoonlijk, maar wil je toch sterkte wensen met het verliezen van je paardje!
sterkte voor de komende tijd........
sterkte voor de komende tijd........
Och jeetje...
Wat vreselijk, en wat moet dit onwerkelijk zijn. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies, hier zijn geen woorden voor
Wat vreselijk, en wat moet dit onwerkelijk zijn. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies, hier zijn geen woorden voor

Dag lieve, lieve Trix... 

Omg wat een verschrikkelijk bericht, ik weet niet wat ik moet zeggen, ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst, voor jouw, iedereen die haar kende en voor kleine Hjala.
Zo oneerlijk..........................!
Zo oneerlijk..........................!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Wat een vreselijk nieuws, ik zit het met kippenvel te lezen
heel heel erg veel sterkte met het verlies van zo'n mooi en lief paardje.

heel heel erg veel sterkte met het verlies van zo'n mooi en lief paardje.
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Wat een totaal onwerkelijk bericht.... je weet dat zoiets kan maar dat het jou moet overkomen en net nu, met een lief veulentje aan de voet en de wereld aan haar en jouw voeten.... Lieve Lisa veel sterkte.
Vaak lees ik jouw berichten en vind ik jou zo sterk en een doorzetter, ondanks alles wat op je pad komt knok je voor je paardjes en jezelf. En dan nu dit.
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je mooie Alinde.
Vaak lees ik jouw berichten en vind ik jou zo sterk en een doorzetter, ondanks alles wat op je pad komt knok je voor je paardjes en jezelf. En dan nu dit.
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je mooie Alinde.
-

Ik ken je niet, maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit vreselijke zware verlies.
"Anyone who says onions are the only vegatables that makes you cry, has never been hit in the face with a pumpkin...."
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Dit is echt de grootste nachtmerrie voor elke paardenbezitter! Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met het verlies!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies 

- Cindy+Uniek
jeetje mina wat een heftig nieuws.....
lisa, heel veel sterkte met dit verlies
lisa, heel veel sterkte met dit verlies

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wat vreselijk zeg. Brrr ik snap nu waarom ik nooit een oog dichtdoe als het onweert. Ze zeggen dat de kans klein is, maar toch zo zie je maar weer. Heel veel sterkte Lisa. Geef Hjalla een lekker extra dikke knuffel.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ach nee, wat erg! Wat schrok ik van het bericht ......... eerste reactie; dat kan toch niet waar zijn.......... Je mooie paardje.
Heel veel sterkte voor jou en knuffels voor Hjala die nu al haar moeder moet missen.
(Anita, wat heb je een mooi stukje geschreven)
Heel veel sterkte voor jou en knuffels voor Hjala die nu al haar moeder moet missen.
(Anita, wat heb je een mooi stukje geschreven)
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Nu eventjes thuis. Hjala vind de melk echt heel vies , we hebben haar nu even apart staan in een stalletje. Celinde er bij weg en wachten tot ze zelf gaat drinken, dan kan ze weer bij Celin in.
Wat een verdriet en zoveel onbegrip, hoe dit heeft kunnen gebeuren, zo onwerkelijk.
Met een uurtje die kant weer op en kijken of we dr meer melk in kunnen krijgen.
Wat een verdriet en zoveel onbegrip, hoe dit heeft kunnen gebeuren, zo onwerkelijk.
Met een uurtje die kant weer op en kijken of we dr meer melk in kunnen krijgen.
Ctje 

- Senna&Cajra
Lieve Lisa nogmaals veel sterkte
.

HEt zou zeer mooi zijn als Celinde haar veulentje vannacht krijgt en Hjala mee kan drinken bij Celinde.

- rocky&moby
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met het verlies van je maatje..