Goed idee, ik wist niet dat dat gewoonte was. Op bokt is dat niet echt zo geloof ik. Wel leuk. Ik heet Marieke (Maarie33) en ik ben31 jaar. Ik werk als verpleegkundige in de wijkzorg en werk gemiddeld 24 uur per week. Voornamelijk met oudere mensen maar ook jongere en de zorgvragen zijn heel breed. Enorm afwisselend en leuk werk met veel vrijheid.
Ik heb een rode kat genaamd Mickey die mijn kleine steun en toeverlaatje is.

Hij wordt 26 september 4 jaar en kan dus als het goed is nog heel wat jaartjes mee.
Ik heb een paard gehad, een kwpner maar die heb ik verkocht toen ik weer ging studeren. Ik had er geen tijd meer voor en dat vond ik ook zielig. Daarvoor heb ik op maneges gereden met Wendy (deedee) en verzorgpony's gehad en nadat ik mijn paardje verkocht had heb ik op een jachtstal gereden. Daar ben ik ook mee gestopt vanwege tijdgebrek en nu ik het eindelijk weer rustiger heb, heb ik het rijden weer opgepakt met Red Bull. Erg leuk dat ik dat kan doen en ik help Wendy er ook mee. Ik ben een ruiter die niet (meer) heel fanatiek is in de dressuur. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren en uit te peoberen en te zien dat het vooruit gaat maar de sport in...nee...dat hoeft van mij niet. Af en toe misschien een keer een wedstrijdje maar meer voor de lol dan voor de punten hoor.

Paardrijden is voor mij nu voornamelijk ontspanning. Ik heb de smaak weer helemaal te pakken en RB is dan ook een ontzettend leuke fjord. Werkwillig, mooi plaatje en een paard met humor.
Leuk dat ik nu ook op fw kan schrijven want ik hoor van wendy altijd leuke verhalen hierover. En natuurlijk ben ik die bruidsstoet voor Wendy niet vergeten.
Als iemand nog iets wil weten dan vraag maar raak. Ik hoop nog lang en veel plezier te hebben hier met het delen van mijn avonturen met RB.