Valt alleen niet mee zonder paard

Daarop kreeg ik een heel leuk aanbod en gisteren was het zover...
's Ochtends ben ik naar Tims crib gereden, bij Ellen ingestapt en met de trailer met Tim naar Hoenderloo gereden. Ik heb af en toe nog de conditie van een natte krant maar gelukkig is daar dan altijd mijn stichting zonnebloemvriendinnetje Ellen

In Hoenderloo stond daar een plaatje van een merrie op me te wachten... Zarah van de familie van Pommeren! Je kan het toch slechter treffen

Met een aardige club (geen idee hoeveel, 2 aanspanningen en stuk of tien ruiters?) gingen we heerlijk zo'n 3 uur de Veluwe op, de voorjaarsrit maken

Ook nog andere FW'ers gespot, hartstikke gezellig!
Ik heb echt een heerlijke rit gemaakt, dat was toch al snel 4 jaar geleden, zo de natuur in.
Ik vond het ook een relaxte rit, iedereen kon meekomen en wat een rust bij alle fjorden. Daarna nog een lekker hapje en drankje, en met een zeer voldaan gevoel naar huis
Hierbij mijn grote dank aan Emmy, Erik, Lonneke en Meike, ik vond het superbijzonder dat ik op jullie kanjer de rit mocht maken en dat jullie dit allemaal mogelijk hebben gemaakt voor me....jullie zijn alle 4 schatten.
En een dikke kus aan Ellen, zonder haar was ik waarschijnlijk nooit aangekomen maar halverwege in slaap gevallen

Mmmm... ik geniet nog even na!