onze miep,
- rocky&moby
Re: onze miep,
ach wat sneu, sterkte!
- ukoldaatje
Jemig zeg wat erg!!!!! Vreselijk!!!truus1970 schreef:Bedankt voor de berichtjes,
hij is echt ingeslapen. De achterkant van mika was zodanig kapot, Flynn is recht op hem gesprongen een paar keer.Bedankt voor de berichtjes,
Onze ene shet valt ook onze mopshondjes aan, die pakt ze in zijn bek en gaat ermee schudden als een idioot. Mijn mopsjes durven gelukkig niet meer bij Sammie in de buurt te komen, maar het mopsje van mijn ouders is hardleers. Ga ze toch jullie verhaal vertellen, om zo n vreselijk verlies te voorkomen.
Heel veel sterkte, ik vind het echt vreselijk voor jullie

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Jemig wat een verhaal...!
Bij ons zijn ook al een paar keer de honden van de buren uit de wei gejaagd door de paarden. Die komen nu de wei niet meer in. Bij hun is het gelukkig met een goede waarschuwing afgelopen.
Dit had je nooit voor kunnen zijn... Sterkte hiermee. Bah wat een naar ongeluk.
Bij ons zijn ook al een paar keer de honden van de buren uit de wei gejaagd door de paarden. Die komen nu de wei niet meer in. Bij hun is het gelukkig met een goede waarschuwing afgelopen.
Dit had je nooit voor kunnen zijn... Sterkte hiermee. Bah wat een naar ongeluk.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Jeetje,heel veel sterkte 

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Wat erg, wat een schok, veel sterkte en kracht!
Jeetje wat erg.
De bonte doet het af en toe bij Manga. Manga houdt haar gelukkig goed in de gaten en is sneller en wendbaarder. Maar je moet er toch niet aan denken.
De bonte doet het af en toe bij Manga. Manga houdt haar gelukkig goed in de gaten en is sneller en wendbaarder. Maar je moet er toch niet aan denken.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Jeetje Yvonne! Wat erg! Veel sterkte voor jullie!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
heel veel sterkte
is echt erg, ik voel met je mee
is echt erg, ik voel met je mee
Ik lees het nu pas. Oh wat erg zeg!! Ik wens je heel veel sterkte toe.
Het noodlot moet jou wel hebben de laatste tijd.

Het noodlot moet jou wel hebben de laatste tijd.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Bah wat vreselijk om zo je hond te moeten verliezen..
Lies heeft het jaren geleden ook wel eens gedaan bij een hond en een konijntje. Er zal vast meer achter hebben gezeten. Ook omdat je aangeeft dat hij echt doel gericht er op af ging.
Lies heeft het jaren geleden ook wel eens gedaan bij een hond en een konijntje. Er zal vast meer achter hebben gezeten. Ook omdat je aangeeft dat hij echt doel gericht er op af ging.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Wat een vreselijk ongeluk!! Dit had je inderdaad niet kunnen voorkomen..
Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte!!
Emily (v. Balony, m. Justy)
Wat vreselijk dat gebeurt is!
Arme Mika om zo aan je einde te komen
Heel veel sterkte!

Arme Mika om zo aan je einde te komen
Heel veel sterkte!

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
wat een horror verhaal, vreselijk zeg, veel sterkte.
mijn honden gaan veel mee met de paarden , en ook mijn paarden kunnen wel eens naar ze uithalen, toch hebben zij voor zover ik het kan beoordelen, veel respect voor de paarden en accepteren het ook als ze de wei uit worden gestuurd door ze, maar zo kunenn ze even later op stal samen brokjes ed eten
mijn honden gaan veel mee met de paarden , en ook mijn paarden kunnen wel eens naar ze uithalen, toch hebben zij voor zover ik het kan beoordelen, veel respect voor de paarden en accepteren het ook als ze de wei uit worden gestuurd door ze, maar zo kunenn ze even later op stal samen brokjes ed eten
- Machteld&Falco
Wat vreselijk
zoiets verwacht je natuurlijk nooit.
Heel veel sterkte.

Heel veel sterkte.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
had mika maar tijd gehad om het land uit te vluchten. Zonder waarschuwing sprong Flynn er boven op. Flynn zag mika van ver lopen en galopeerde er snoeihard naar toe. Dit kan ik nie tbegrijpen en bevatten waarom een paard dat doet. Onze honden liepen wel vaker mee het land in, nooit iets vernomen dat de paarden dat erg vonden.
Flynn heeft ons alle 4 ook al aangevallen. Dus ik ben eigenlijk wel klaar met hem
Flynn heeft ons alle 4 ook al aangevallen. Dus ik ben eigenlijk wel klaar met hem
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
jeetje Yvonne sterkte met dit verlies 

Wat een afschuwelijke gebeurtenis Yvonne, mijn maag draait om bij het idee alleen al. Wat erg om dit zo te zien gebeuren, terwijl je helemaal niets kan doen...
Heel veel sterkte met het verlies van Miep
Heel veel sterkte met het verlies van Miep

Wat erg van je hond. Maar hij valt jullie ook aan? Is hij verder wel handelbaar dan? Pas wel op met je kinderen in de wei. Je moet er toch niet aan denken dat hij er dan ineens aan komt rennen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
kinderen mogen beslist niet meer in het land. Ook niet samen met ons. Hij heeft 1 keer naar bert uitgehaald. Ging zijn hoeven net bij bert zn hoofd langs. Had eigenaresse en vriend ook al geraakt. Zou mij laatst de kont toe draaien met oren in de nek, Ik heb hem toen bij de staart gegrepen. Aanval is de beste verdediging, Maar anders had hij mij vol geraakt.
Het is ook zo jammer dat we niet meer gezellig samen bezig kunne zijn met de paarden. Bink en rai vinden het gezellig als je in het land bezig bent en ze lopen je wat voor de voeten, gooien de kruiwagen om, maar wel gezellig. Ook met de kinderen, tuurlijk kijk ik ook uit met bink en rai, Het blijven ook paarden,maar die zijn niet tot zulkse dingen in staat. Ik ben bang dat Flynn weinig verschil heeft in een hond of in een kind.
Binken rai lijken kleiner te worden als kinderen in het land zijn. Lijken zich aan kind aan te passen
Het is ook zo jammer dat we niet meer gezellig samen bezig kunne zijn met de paarden. Bink en rai vinden het gezellig als je in het land bezig bent en ze lopen je wat voor de voeten, gooien de kruiwagen om, maar wel gezellig. Ook met de kinderen, tuurlijk kijk ik ook uit met bink en rai, Het blijven ook paarden,maar die zijn niet tot zulkse dingen in staat. Ik ben bang dat Flynn weinig verschil heeft in een hond of in een kind.
Binken rai lijken kleiner te worden als kinderen in het land zijn. Lijken zich aan kind aan te passen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Oh Truus
....wat naar...sterkte!
Nog altijd eens bang dat het hier ook overkomt, die kleine tegenhouden hier lukt ook nog niet altijd, waardoor ze soms wel eens een net-niet-tik krijgt en dan is ze vaak wel weer even genezen. Maar het zal je toch eens gebeuren dat de tik écht aankom...bij jou gebeurde wel dus...brr

Nog altijd eens bang dat het hier ook overkomt, die kleine tegenhouden hier lukt ook nog niet altijd, waardoor ze soms wel eens een net-niet-tik krijgt en dan is ze vaak wel weer even genezen. Maar het zal je toch eens gebeuren dat de tik écht aankom...bij jou gebeurde wel dus...brr
Geluk is de vrucht van intens werk