Fjord gespot!
Re: Fjord gespot!
Haha Danc herkent ook echt andere fjorden hoor. Zo had ik afgelopen zaterdag les en was er fjordencrosstraining op het terrein en Danc maar roepen van joehhoeeeeee 

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
ze kerkennen andere fjorden zeker wel hoor. lynda reageert nooit echt op andere paarden. oh ga je ook mee? maar als er een fjord ankomt dan is het toch koppie omhoog om eens beter te kijken, oortjes erop. onderweg vaak even opzij kijken enzo.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
-
Over Fjord gesproken. Ik lees jullie berichtjes al een hele tijd. Heb me nu dus maar laten registreren. Ik kom erachter dat ik zeker niet de enige fjordengek ben. Het lijkt wel een virus HEERLIJK. Ben sinds een jaar weer terug op de rug van natuurlijk een fjord.
Om een lang verhaal kort te maken. Wie rijdt er wel eens op de hei in Havelte. Ik zie dat een paar van jullie uit Drenthe, Paasloo en Steenwijk komen. Ik rijdt daar vaak op Iwan (papa is Brunsvein ). Helaas is hij niet van mezelf maar ben degene die wel lekker met hem weg gaat. Meneer is 1.50 en al 22 jaar, maar een brok Heerlijkheid. Ik reageer ook zo als jullie. Ook in de auto "kijk daar een Fjord " en wil er eigenlijk wel naar toe, en spreek ook direct iedereen dan aan ( denk altijd veel later van kon dat eigenlijk wel, maar ja je bent een beetje gek of niet) groetjes Marion
Om een lang verhaal kort te maken. Wie rijdt er wel eens op de hei in Havelte. Ik zie dat een paar van jullie uit Drenthe, Paasloo en Steenwijk komen. Ik rijdt daar vaak op Iwan (papa is Brunsvein ). Helaas is hij niet van mezelf maar ben degene die wel lekker met hem weg gaat. Meneer is 1.50 en al 22 jaar, maar een brok Heerlijkheid. Ik reageer ook zo als jullie. Ook in de auto "kijk daar een Fjord " en wil er eigenlijk wel naar toe, en spreek ook direct iedereen dan aan ( denk altijd veel later van kon dat eigenlijk wel, maar ja je bent een beetje gek of niet) groetjes Marion
Erug of topic, maar dit is te geinig... Mijn fjord heet ook Iwan en is ook van Brusveinmarion lerou schreef:Over Fjord gesproken. Ik lees jullie berichtjes al een hele tijd. Heb me nu dus maar laten registreren. Ik kom erachter dat ik zeker niet de enige fjordengek ben. Het lijkt wel een virus HEERLIJK. Ben sinds een jaar weer terug op de rug van natuurlijk een fjord.

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- kristelhans
Hebben we een match?? Haha, ik heb vandaag even een heel lelijk fjordje geaaid net buiten het dorp..ook gevonden op een van mijn brommer zwerftochten hahah..zag niemand bij huis..wilde brutaal gaan vragen wie en wat en hoe..
Ik dacht gelijk dat dit jouw Iwan dan zou moeten zijn maar dat is dus niet zo Nicole. Geen idee welk paard dit dan wel is. In mijn bestand staan 4 Iwan's met als vader Brusvein maar die komen volgens mij allemaal niet in aanmerking. Eentje is er al jaren dood en de andere 2 staan mogelijk in Lieren en Almere (hier schreef Marije (Vosse) laatst over).Nicole schreef:Erug of topic, maar dit is te geinig... Mijn fjord heet ook Iwan en is ook van Brusveinmarion lerou schreef:Over Fjord gesproken. Ik lees jullie berichtjes al een hele tijd. Heb me nu dus maar laten registreren. Ik kom erachter dat ik zeker niet de enige fjordengek ben. Het lijkt wel een virus HEERLIJK. Ben sinds een jaar weer terug op de rug van natuurlijk een fjord.
Om een lang verhaal kort te maken. Wie rijdt er wel eens op de hei in Havelte. Ik zie dat een paar van jullie uit Drenthe, Paasloo en Steenwijk komen. Ik rijdt daar vaak op Iwan (papa is Brunsvein ). Helaas is hij niet van mezelf maar ben degene die wel lekker met hem weg gaat. Meneer is 1.50 en al 22 jaar, maar een brok Heerlijkheid. Ik reageer ook zo als jullie. Ook in de auto "kijk daar een Fjord " en wil er eigenlijk wel naar toe, en spreek ook direct iedereen dan aan ( denk altijd veel later van kon dat eigenlijk wel, maar ja je bent een beetje gek of niet) groetjes MarionRij ook wel eens in Havelte en kom uit Steenwijk!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

haha of nicole weet niet dat haar iwan regelmatig met iemand anders op pad gaat 
nee geintje maar goed zou in je bestand moeten staan en als dat neit zo is?? vaag!

nee geintje maar goed zou in je bestand moeten staan en als dat neit zo is?? vaag!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Ik heb nog niet alle hengsten en ruinen uit 1988 verzameld dus zou goed kunnen dat er nog meer Iwan's met als vader Brusvein zijn.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco